پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۷۹۸
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
رئیس جمهور ایران روز ۲۱ بهمن را شروع واکسیناسیون کرونا در کشور اعلام و گفت که این طرح در چارچوب سند مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه می‌یابد.

شعار سال:حسن روحانی، رئیس جمهور ایران درباره زمان آغاز واکسیناسیون کرونا گفت: فردا 21 بهمن روزی است که واکسیناسیون در ایران آغاز می شود که روز مبارکی است. این طرح طبق سندی که ستاد ملی کرونا آن را به تصویب رسانده و ابلاغ کرده است به سرعت ادامه پیدا می‌کند.
 
وی اضافه کرد: امیدواریم سال آینده برای مردم در مقابله با این ویروس سال بهتری باشد و هم با تلاش‌هایی که ملت انجام دادند از لحاظ تحریم هم - که البته شکست خورده است-  شرایط بهتری مردم خواهند داشت.
 
ویروس‌های کرونا خانواده بزرگی از‌ ویروس‌ها هستند که می‌توانند حیوانات و انسان‌ها را بیمار کنند. تعداد زیادی از ویروس‌های کرونا که تاکنون شناخته‌شده‌اند، موجب ابتلا به طیفی از عفونت‎های دستگاه تنفسی در انسانها می‌شوند. که از سرماخوردگی تا ابتلا به بیماری‌های شدیدتری مثل سندروم تنفسی خاورمیانه (مرس-MERS) و سندروم تنفسی حاد (سارس-SARS) متغیر هستند. ویروس کرونایی که در سال 2019 در جهان شیوع یافت عامل ابتلا به بیماری کووید-19 است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اسپوتنیک ، تاریخ انتشار: 19 بهمن 1399  ، کدخبر: 202102087500458،www.sputniknews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین