پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۹۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
مدیرآموزش و پرورش شهرستان فنوج گفت:علی رغم وجود اراده و اعتبار برای ساخت مدرسه وحذف مدارس کپری در نقاط روستایی این شهرستان ، نبود راه مانعی بزرگ برای تحقق این امر بزرگ است…
شعارسال: عبدالحمید اربابی مدیرآموزش و پرورش شهرستان فنوج از توابع استان سیستان و بلوچستان درگفت و گو با خبرنگارپایگاه خبری آوای فرهنگی اظهارداشت: اکثر مدارسی که امروز هنوز بصورت کپری باقی مانده اند متاسفانه به دلیل عدم دسترسی به راه ارتباطی با روستای مورد نظر می باشد و با وجود پیگیری جهت احداث مدارس از طریق خیرین اما به دلیل وجود مشکلات تا بحال نتوانسته ایم اقدامی را در این جهت انجام دهیم و دانش آموزان ما از ابتدایی ترین حق خود که همان داشتن یک مدرسه استاندارد جهت تحصیل می باشد محروم هستند.

وی افزود:این مدارس که براساس نیاز در روستاهای تراتی،گزانبزین،کهورکان،مغانشاهی ، بمدوست وآهوگان راه اندازی شده اند درنقاط دور افتاده و مسیرهای صعب العبور قراردارند که فاقد راه ارتباطی ماشین رو می باشند.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان فنوج بیان داشت:چنانچه اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان مشکل راه ارتباطی این روستاها را برطرف نماید می توان درکوتاهترین زمان به کمک نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان و خیرین نوعدوست ، برای دانش آموزان این روستاها مدرسه ساخت.

اربابی خاطرنشان کرد: در روزهای نخست مهرماه جهت ایجاد شوق آموزش در دانش آموزان روستایی و دور افتاده با حضور گروهی از همکاران فرهنگی و موسسه خیریه بنیاد کودک فنوج به وسیله موتورسیکلت اقلام کمک آموزشی توزیع گردید.

مدیر آموزش و پرورش فنوج درپایان گفت: امیدواریم هر یک از دستگاه های اجرایی به تناسب جایگاه و وظایف خود در جهت یاری رساندن به دانش آموزان همت داشته باشند و در صدد فراهم کردن بهترین شرایط برای آنها و ایجاد زمینه برای فرام نمودن امکانات باشد.

اما در این بین دانش آموز یکی از همین روستاها به خبرنگارآوای فرهنگی گفت:

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آوای فرهنگی، تاریخ انتشار: پنجشنبه 8 مهر 1395، کدخبر: 17570، www.avayefarhangi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
این مشکل مدرسه سازی در مناطق محروم تر باید هرچه سریع تر حل شود تا دیگر مشکلی برای تحصیل دانش آموزان به وجود نیاید
ا.ح75
ناشناس
Norway
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
یعنی بعد از 40 سالی که از انقلاب میگذره ما باید این همه عقب باشیم تو بدیهی ترین چیزها؟
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
چقدر دشواری برای تحصیلات ابتدایی مناطق محروم وجود داره امیدوارم زودتر رسیدگی بشه به این مشکلات
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
0
ن.ف83
خیلی بده که ما هنوز در راه و  و مسیر های کشور  دارای کمبودها هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
چرا باید اوضاع عدالت اموزشی در کشور ما اینطوری باشه؟ این حق این مردم نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین