پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۸۳۶۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
جلسه بررسی مسائل مربوط به شروع سال تحصیلی جدید به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و بر تأمین اعتبار برای برچیده شدن مدارس کانکسی تأکید شد.مقرر شد اعتبارات لازم تا پایان سال جاری برای برچیده شدن مدارس کانکسی به ویژه بالای ۱۰ نفر با کمک وزارت آموزش و پرورش، خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اختصاص یابد . برخی از منتقدین در این خصوص معتقدند که این مصوبه هم به مصوبه برچیده شدن مدارس کپری و مدارس سنگی و خشتی، حذف بخاری نفتی از مدارس و طرح هایی از این جنس، دچار می شود.

شعار سال: جلسه بررسی مسائل مربوط به شروع سال تحصیلی جدید به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد. 
در این جلسه که وزیر کشور، وزیر آموزش و پرورش، روسای سازمان برنامه و بودجه، اداری و استخدامی و همچنین مسئولان سایر دستگاه‌های مربوطه حضور داشتند، وزیر آمورش و پرورش گزارشی از آخرین آمار دانش آموزان، مربیان و معلمان در کشور، فضای مورد نیاز برای احداث اماکن آموزشی و تجهیزات مورد نیاز مدارس و هنرستان‌ها ارائه کرد. در ادامه نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص رسیدگی به بازماندگان از تحصیل، گزارشی از بازگشت ۱۶۴ هزار دانش آموز به تحصیل به ویژه در استان سیستان و بلوچستان با کمک خیرین و گروه‌های جهادی ارایه شد.

استفاده از روش‌های «آموزش ترکیبی» و بهره‌گیری از فضای مجازی و آموزش حضوری برای تامین نیاز‌های آموزشی و همچنین تعیین «روستا مرکزی» در مناطقی با پراکندگی جمعیت بالا و اتخاذ تمهیدات لازم برای سرویس ایاب و ذهاب از دیگر موضوعات مورد تاکید در این جلسه بود و مقرر شد اعتبارات لازم تا پایان سال جاری برای برچیده شدن مدارس کانکسی به ویژه بالای ۱۰ نفر با کمک وزارت آموزش و پرورش، خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اختصاص یابد و ۵۸۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و آبخوری با کمک خیرین در مدارس ایجاد شود.

در ادامه نیز گزارشی از کمبود‌ها در دانشگاه فرهنگیان در سال جاری از جمله فضای خوابگاهی، آموزشی، کمک آموزشی، رفاهی و اداری ارائه و در مورد انجام اقدامات لازم برای تخصیص فضا‌های جدید و اعتبارات لازم برای ساخت مدارس و دانشگاه فرهنگیان بحث بررسی و تصمیم گیری شد. اعضا همچنین تصمیماتی نیز در مورد کادر پرورشی، مربیان بهداشت و نیرو‌های خدماتی و سرایدار مدارس اتخاذ کردند.

بحث و بررسی در خصوص نرخ سرویس مدارس نیز از دیگر موضوعات این جلسه بود و مقرر شد قیمت گذاری و تعیین نرخ بر اساس مصوبات و جلسات بین نمایندگان شهرداری ها، آموزش و پرورش و وزارت کشور تعیین شود.

نیروی انتظامی نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص تسهیل ترافیک در آغاز سال تحصیلی ارائه و تأکید کرد که پلیس راهور، سازماندهی‌های لازم برای تسهیل رفت و آمد و جلوگیری از ترافیک در معابر و خیابا‌های هر منطقه را همزمان با آغاز سال تحصیلی انجام داده است.

برخی از منتقدین در این خصوص معتقدند که این مصوبه هم به مصوبه برچیده شدن مدارس کپری و مدارس سنگی، حذف بخاری نفتی از مدارس و طرح هایی از این جنس، دچار می شود.

تامین اعتبار برای برچیده شدن مدارس کانکسی

برچیدن مدارس کپری به کجا رسید آقای مثلا وزیر آموزش و پرورش ؟

تامین اعتبار برای برچیده شدن مدارس کانکسی

برچیدن مدارس سنگی و خشتی به کجا رسید اقای وزیر رای اعتماد گرفته آموزش و پرورش؟ صدها مدرسه سنگی در کشور وجود دارد ،آمار دارید یا مطلع تان کنیم
 
تامین اعتبار برای برچیده شدن مدارس کانکسی
به این وسیله می گویند بخاری نفتی، همان وسیله ای که در دوره حور خود تو هم در مدارس وجود داشت. نوع چکه ای آن خیلی خیلی خطرناک است. طرح جمع آوری اش به کجا رسید آقای وزیر ؟
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت، تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۳۹۶۵۹۸، dolat.ir / اختصاصی شده
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
0
0
داستان مدارس کپری و سنگی و بخاری نفتی مدارسه دسگه. وعده وعده وعده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
0
0
چقدر اخبار مرتبط دارید از این خبر؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین