پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۴۸۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: هفته اول دی ماه جشن جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارسی که دارای علمک گاز بوده و امکان گازرسانی برای این مدارس فراهم شده، در تبریز برگزار می‌شود.

شعار سال:رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: هفته اول دی ماه جشن جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارسی که دارای علمک گاز بوده و امکان گازرسانی برای این مدارس فراهم شده، در تبریز برگزار می‌شود.

مهرالله رخشانی‌مهر روز پنجشنبه اظهار داشت: با افتتاح ۱۶۰ مدرسه خشتی بازسازی شده، به زودی جشن جمع‌آوری این مدارس در کشور برگزار خواهد شد و دیگر هیچ دانش‌آموزی در این مدارس تحصیل نمی‌کند.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: پس از برگزاری جشن پایان مدارس خشتی و گلی در کشور، بازسازی و نوسازی مدارس سنگی و کانکسی نیز در اولویت بعدی خواهد بود و این روند تا زمانی که تمام دانش‌آموزان کشورمان از فضای استاندارد آموزشی برخوردار شوند، تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: هفته اول دی‌ماه زمان اعلام جمع‌آوری بخاری‌های نفتی دارای علمک گاز در مدارس است که با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: این مراسم با عنوان همایش نگهداری فضاهای آموزشی برگزار می‌شود که در آن همایش جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارسی که دارای علمک گاز هستند، نیز اعلام خواهد شد.

رخشانی‌مهر ادامه داد: با همکاری و تلاش نیروهای موجود در مناطق زلزله‌زده و سیل‌زده پرونده زلزله کرمانشاه عملا بسته شده است. همچنین مشکلات بسیاری که بر اثر سیل در استان‌های خوزستان و گلستان رخ داده بود، برطرف شد و دانش‌آموزان این مدارس در حال حاضر در کلاس‌های تازه تعمیر و تازه تاسیس خود درس می‌خوانند.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشورخاطر نشان کرد: عملا کارهای این سازمان در خصوص سیل و زلزله جمع شده و تنها پیشرفت‌های کار در شهرستان‌های مختلف متفاوت است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:14آذر1398،کد خبر:83578950،www.irna.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین