پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۴۸۰۵۵
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: هفت هزار میلیارد ریال اعتبار امسال برای برچیدن ۴۲ هزار بخاری نفتی از سطح مدارس کشور اختصاص یافته است.

شعار سال:مهرالله رخشانی مهر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های آموزشی مدارس سبزوار به خبرنگاران اظهار داشت: در سالهای گذشته ۲۰ هزار میلیارد ریال از محل عوارض گاز برای جمع آوری بخاری های نفتی مدارس کشور هزینه شده است.
 
وی تصریح کرد: از محل این اعتبارات، استانداردسازی و اجرای سامانه‌های گرمایشی در مدارسی که زیرساخت لازم را داشته اند، به اجرا درآمده است.
 
رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: با توجه به ضوابط ایمنی و ممنوعیت وجود شعله مستقیم گاز در مدارس،  برنامه‌ریزی شده است تا با جمع آوری بخاری‌های گازی، هیچ شعله گازی در فضای کلاسی وجود نداشته باشد.
 
رخشانی مهر افزود: یکی دیگر از مسائل بر زمین مانده آموزش و پرورش، وجود مدارس خشتی و گلی بود که برای جمع آوری این مدارس ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هزینه شده است.
 
وی ادامه داد: با هدف پایان جمع آوری مدارس خشتی، هزار کلاس درس خشتی و گلی در سال جاری از طریق احداث مدارس هدفگذاری شده است.
 
رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: در چهار سال گذشته، علیرغم همه تنگناهای مالی و مشکلات اقتصادی، ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس کشور هزینه شده است.
 
 رخشانی مهر با اشاره به طرحهای عمرانی سازمان نوسازی مدارس افزود: اکنون ۱۴ هزار کلاس درس در سراسر کشور در دست ساخت است که در ۲ بازه ابتدای مهرماه و دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری می رسند.
 
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 3  تیر   1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84380960

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین