پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
بانک مسکن با هدف ترویج فرهنگ و دانش و کمک به آموزش فرزندان کشور در ساخت مدرسه 6کلاسه شهرستان سرپل ذهاب مشارکت می‌کند.

شعار سال: مسوولان بانک مسکن در استان کرمانشاه در دیدار با مسوولان اداره کل نوسازی مدارس استان، راه‌های همکاری و مشارکت دو سویه در ساخت مدرسه شش‌کلاسه پروژه مسکن مهر شهرستان سرپل ذهاب را بررسی کردند.

بهروز اندایش، مدیر شعب بانک مسکن در استان کرمانشاه، اظهار داشت‌: بانک مسکن به‌عنوان بازوی اجرایی دولت در ساخت و تأمین سرپناه برای مردم، علاوه‌بر حوزه اقتصادی در حوزه فرهنگ نیز فعالیت می‌کند و ساخت مدرسه از‌جمله اقداماتی است که بانک در نقاط محروم و کمتر توسعه‌یافته کشور انجام داده است.

مدیر شعب بانک مسکن درکرمانشاه گفت‌: تجهیز منابع بانکی و سرمایه‌گذاری مردم و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در بانک مسکن، دست بانک را برای مشارکت در امور عام‌المنفعه باز می‌گذارد و به طور یقین این‌گونه اقدامات خداپسندانه علاوه‌بر اجر معنوی، موجب ترویج فرهنگ انفاق و قرض‌الحسنه در جامعه خواهد شد.

وی افزود‌: این مدرسه با نام شهدای بانک مسکن استان کرمانشاه ساخته می‌شود و امیدواریم با این اقدام خداپسندانه بتوانیم علاوه‌بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان، گوشه‌ای از دین خود را به شهدا ادا کنیم.

نظری‌، مدیر‌کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه نیز با ابراز خرسندی از مشارکت بانک مسکن در ساخت مدرسه اظهار داشت‌: بانک مسکن از‌جمله بانک‌های معتبر و خوشنام کشور است و کارنامه مثبتی در ارایه خدمات به مردم و اجرای تکالیف دولت داشته است.

وی گفت‌: ساخت مدرسه شش‌کلاسه سرپل ذهاب، گامی مهم در همکاری دو طرف خواهد بود و به طور حتم با ادامه این تعامل و تمرکز منابع مالی اداره کل نوسازی مدارس نزد بانک مسکن‌، فرهنگ مشارکت در امور خیریه نیز گسترش خواهد یافت.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نقدینه، تاریخ انتشار: 12 مرداد 1395، کد مطلب: - :www. naghdineh.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین