پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۹۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور از توقف صید ماهی ترال برای تامین نیاز‌های معیشت مرزنشینان و حفظ منافع کشور خبر داد.
شعار سال: حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، روز سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر در وزارت کشور با اشاره به برخی از محور‌های اتفاق افتاده در حوزه امنیت، اظهار کرد: در طول این مدت با توجه به اعتبارات تخصیص داده شده، ۲۲۷ پاسگاه مرزی ایجاد و ۱۰۰۰ کیلومتر جاده مرزی ساخته شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تصریح کرد: صید ماهی به‌شکل ترال متوقف شد و دستورالعملی به منظور تامین منافع مرزنشینان برای دولت ارسال شد.

ذوالفقاری با بیان اینکه با همکاری وزارت کشور و دادگستری ۱۴۰۰نفر از زندانیان ایرانی در سایر کشور‌ها آزاد شدند و به کشور آمدند، گفت: همچنین در پاکسازی مناطق مین‌گذاری شده، یک میلیون هکتار زمین پاکسازی شد.

وی گفت: لایحه توسعه معیشت مرزنشینان و ساماندهی سوخت مرزی و بازارچه مرزی برای ساماندهی تهیه شد و از محل فروش سوخت مرزی ۲۰ درصد به مرزنشینان تعلق گرفت. همچنین ۱۵ بازارچه برای کولبران تدوین شده که بتوانند از معافیت گمرکی استفاده کنند.

ذوالفقاری گفت: در طول این مدت، ۸ بار آمایش شامل ۸۵۰ هزار تبعه افغانی انجام شد و ۷۴۴۵ پرونده ازدواج زنان ایران با اتباع خارجی مورد بررسی قرار گرفته است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبر، تاریخ انتشار: 21 بهمن 1399، کد خبر: ۸۱۰۰۷۴، www.irinn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
0
0
بعد از این همه موضوعات و پیگیری های مراجع مربوطه تازه این صید ممنوع شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین