پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
سردار حمیدی با بیان اینکه موتورسیکلت‌های فرسوده از پارکینگ ها ترخیص نمی‌شوند گفت: در کشور ما ۶ ماه ضبط گواهینامه و جریمه ۴ میلیون ریالی در انتظار فرد خاطی است، این میزان مجازات کم است.
شعار سال: در کشور ما رانندگی در حالت غیرعادی متضمن دو نوع مجازات است. نخست مجازات شرب خمر و دیگری تشدید در مجازات رانندگی فردی که در حالت مستی رانندگی می‌کند. این متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند. مجازات راننده مست اگر هنگام رانندگی مرتکب جرم شود، اما این جرم با تصادف همراه نباشد به مجازات در تخلف رانندگی و مجازات شرب خمر محکوم خواهد شد، اما اگر راننده مست در حالت مستی مرتکب تصادف شود به مجازات در تخلف رانندگی، مجازات شرب‌خمر و مجازات صدمه‌های غیرعمدی محکوم خواهد شد.

سردار محمدحسین حمیدی در این خصوص گفت: در کشور‌هایی که مسلمان نیستند، قوانین آن‌ها در این خصوص بازدارنده است و به شدت با شخصی که در حین رانندگی در حالت غیرعادی باشند، برخورد می‌شود.

او افزود: در کشور ما ۶ ماه ضبط گواهینامه و جریمه ۴ میلیون ریالی در انتظار فرد خاطی است. این میزان مجازات کم است، اما با همین قانون با این تخلف برخورد می‌شود و شرب خمر در حالت رانندگی برای تمامی ادیان و مذاهبی که در کشور وجود دارند ممنوع است و هیچکس از آن مستثنی نیست.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در صورت مشاهده هر مورد تست اولیه می‌گیریم و فرد به مراجع قضایی معرفی می‌شود. ما در این عرصه با جدیت برخورد می‌کنیم و قانون برای همه یکسان است.

سردار حمیدی در خصوص موتورسیکلت‌های فرسوده نیز گفت: برخورد ما با موتورسیکلت‌های فرسوده ادامه دارد و حتی در پارکینگ‌ها نیز این موتورسیکلت‌ها ترخیص نمی‌شوند.

او افزود: در طرح اخیر ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی نیز با ترخیص موتورسیکلت‌های فرسوده را استثنا کرده و آن‌ها را ترخیص نمی‌کنیم و شرط ما فعال بودن موتورسیکلت بوده است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: در خصوص شماره گذاری نیز این برخورد ادامه دارد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۳۴۰۲۳، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
0
واقعاباید در زمینه قوانین خودمون بازدارندگی زیادی رو ایجاد کنیم شک نکنید این موضوع به شدت اسیب زاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین