پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۲۷۵۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
برخی از اعضای شورای شهر شهریار که خود از عاملین ایجاد فساد بزرگ شهرداری شهریار و آبروریزی‌های پس از آن که دستگیری شهردار و چند معاون و تعدادی از مدیران مناطق بوده‌اند و حتی یک بار در زمان شهردار سابق اقدام به استیضاح و لب به اعتراض نگشوده‌اند حالا برای بقای خود در کرسی شورا، منافع شهری شهروندان را گروگان گرفته و شهرداری که یک سال قبل انتخاب کرده‌اند را با حمایت آقای بوق معروف تهدید به استیضاح و برکناری می‌کنند که یا ابزار و نیروی انسانی و بخشی از منابع شهرداری را در انتخابات برای ما به‌کار می‌گیری یا باید بروی تا شهر را توسط سرپرست باب میل خواسته‌هایمان که از قبل با وی تمام و کمال بسته‌ایم، اداره کنیم! تا هم منافع انتخاباتی ما و هم آقای بوق معروف جهت گستراندن باندی که در حال ایجاد آن است، تامین گردد!

شعار سال:شهردار یا به خواسته‌های انتخاباتی‌ برخی از اعضای منفعت طلب سر می‌نهد، یا استیضاح می‌شود!

بازهم با نزدیک شدن به انتخابات شورای شهر، شاهد به چالش کشیدن شهرداران از سوی برخی از اعضای شورای شهرها در مسیر تامین منافع شخصی‌شان هستیم!

اینبار برخی از اعضای شورای‌‌ شهر شهریار که خود از عاملین ایجاد فساد بزرگ شهرداری شهریار و آبروریزی های پس از آن که دستگیری شهردار و چند معاون و تعدادی از مدیران مناطق بوده‌اند و حتی یک بار در زمان شهردار سابق اقدام به استیضاح و لب به اعتراض نگشوده‌اند حالا برای بقای خود در کرسی شورا، منافع شهری شهروندان را گروگان گرفته و شهرداری که یک سال قبل انتخاب کرده‌اند را با حمایت آقای بوق معروف تهدید به استیضاح و برکناری می‌کنند که یا ابزار و نیروی انسانی و بخشی از منابع شهرداری را در انتخابات برای ما به‌کار می‌گیری یا باید بروی تا شهر را توسط سرپرست باب میل خواسته‌هایمان که از قبل با وی تمام و کمال بسته‌ایم، اداره کنیم! تا هم منافع انتخاباتی ما و هم آقای بوق معروف جهت گستراندن باندی که در حال ایجاد آن است، تامین گردد!

حال که شهردار شهریار با توجه به سابقه منفی این اعضاء، نمی‌خواهد منافع شهروندان، شهر ،شهرداری و آبروی خود را هزینه انتخابات اعضایی که جاروجنجال های نمایشی‌ اخیرشان سوژه خنده و طنز مردم شده است، کند و در مقابل زیاده‌خواهی آنان ایستاده، محکوم به طرح سوال و استیضاح شده است!!!

اینکه آیا برکناری شهردار در ۴ ماه‌ پایانی شورای شهر چه منفعتی برای شهر و منافع شهروندان خواهد داشت!؟ و شورای شهر را چند ماه وارد پروسه انتخاب سرپرست و شهرداری خواهد کرد که با توجه به ماه‌های پایانی عمر شورا هیچگاه توان دریافت حکم شهرداری را از وزرات کشور نخواهد داشت! سوالی است که قطعا آن دسته از اعضایی که خواهان استیضاح شهردار هستند پاسخی برایش ندارند!!

در صورت استیضاح شهردار شهریار، قطعا تا پایان دوره این شورا،‌ شهرداری شهریار با سرپرست اداره خواهد شد و بهترین فضا برای سوء استفاده از پتانسیل های مشروع و نامشروع شهرداری برای انتخابات و... همین دوره سرپرستی است!! انتخابات که برگزار شود شورای شهر جدید نیز سرپرست دیگری انتخاب می کند و در خوشبینانه ترین حالت پروسه انتخاب شهردار و مسیر دریافت حکم از وزارت کشور حدود ۶ ماه زمان خواهد برد، و این یعنی شهرداری شهریار حدود ۱۰ ماه با سرپرست اداره خواهد شد و در این میان تنها شهر و مردمانش هستند که ضرر خواهند کرد!!!

خوشبختانه در چند مورد اخیر همچون شهر رباط‌کریم با تدبیر درست استاندار و ورود فرمانداران زیاده خواهی های برخی از شوراهای شهر سرکوب گردید تا نتوانند با گل‌لود کردن آب در ماه‌های پایانی عمر شورای شهر، ماهی های درشت خود را صید کنند!!!


پایگاه تحلیلی- خبری شعارسال، برگرفته از کانال تلگرامی نگین غرب استان تهران

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
0
تو اين شوراهاي اسلامي دقيقا داره چي ميگذره كه اين همه داد مردم بلند شده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین