پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۱۷۲۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴
چند روز قبل ویدیویی توسط یک شهروند برای نگین نیوز ارسال شد که در آن مدعی بود انشعاب آب غیرمجازی به یک ویلا در شهریار، خ تعاون، کوچه سیزدهم توسط پیمانکار آبفا در حال انجام است!

شعار سال:چند روز قبل ویدیویی توسط یک شهروند برای نگین نیوز ارسال شد که در آن مدعی بود انشعاب آب غیرمجازی به یک ویلا در شهریار، خ تعاون، کوچه سیزدهم توسط پیمانکار آبفا در حال انجام است!

نگین نیوز در پیگیری های انجام شده متوجه شد این انشعاب لوله آب به این باغ غیرمجاز نمی باشد و دارای مجوز مثلا قانونی است و از مدت ها قبل این باغ ویلا دارای انشعاب آب مجاز بوده، و حفاری فعلی فقط برای تعویض لوله و تغییر مسیر آن توسط پیمانکار انجام شده است!

ماجرا از آنجایی جالب شد که این محدوده به کلی خارج از بافت مسکونی بوده و فقط هم به این باغ ویلا انشعاب دادند و سایر همسایه‌ها امکان خرید انشعاب ندارند چراکه آبفا طبق قانون اجازه فروش انشعاب به خارج از بافت مسکونی نداشته است، اما گویا ویلا باغ مورد نظر متعلق به یکی از اعضای شورای شهر سابق شهریار (۲ دوره قبل) است حالا چگونه و از چه طریقی توانسته انشعاب قانونی دریافت کند آبفا شهریار و غرب استان تهران باید پاسخگو باشند!

تعداد بازدید : 24



پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از نگین غرب استان تهران

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
پدر تولیدی هارو برای یک چاه اب یا منطقه های حاشیه حیط زیست در میارن و بهشون دستور خروج از محیط زو میدن حالا خودشون عیش و نوش میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین