پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۱۸۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های جنوب و غرب پایتخت از صدور اسناد تک برگ کاداستری برای ۱۲ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان‌های شهریار و رباط کریم واقع در جنوب غرب پایتخت از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
شعار سال: به گزارش اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، حسن مسعودی روز یکشنبه در این باره افزود: کل عرصه‌های ملی تحت پوشش این اداره حدود ۳۰ هزار هکتار است که علاوه بر اخذ اسناد تک برگ اعلام شده، برای ۳ هزار و ۳۰۰ هکتار دیگر از این اراضی ملی اصلاح هندسی انجام پذیرفته و در مراحل صدور اسناد تک برگ قرار دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران اظهار داشت: خوشبختانه با تعامل و همکاری خوب منابع طبیعی و ادارات ثبت، این میزان اراضی ملی تعیین تکلیف و اسناد تک برگ کاداستری برای پلاک‌های ثبتی مربوطه صادر شد که امیدواریم با تداوم این همکاری بزودی برای مابقی عرصه‌های ملی سند تک برگ صادر شود.

مسعودی به اهمیت و برخی مزایای اسناد تک برگی اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر پاسخگویی تسریع به مراجعان و برطرف شدن بسیاری از مشکلات ثبتی، از وقوع پدیده زمین خواری، جعل اسناد و سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری می‌شود.

طرح صدور اسناد تک برگ کاداستری برای حفظ اراضی ملی و جلوگیری از تصرفات سودجویان در اراضی ملی استان تهران در دست اجرا است.

 استان تهران دارای یک میلیون و ۷۸ هزار هکتار اراضی ملی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹، کدخبر:۸۴۱۵۵۲۴۸، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
بعد از مدت ها پيگيري و مطالبات مردمي بالاخره اين موضوع هم به نتيجه رسيد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین