پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۶۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در نامه‌ای به دکتر زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا شهر تهران خواستار اولویت رانندگان تاکسی و اتوبوس برای تزریق واکسن کرونا شد. در این نامه آمده است: ورود ویروس کرونا در یکسال گذشته به کشور نشان داد باوجود تعطیلی بخش‌های اساسی کشور براساس تدابیر ستادملی کرونا لحظه‌ای وقفه یا تعطیلی در بخش‌های مختلف حمل ونقلی که درتمام ساعات شبانه روزی درحال خدمت رسانی به مردم شریف و بزرگوار هستند را نداشت.
شعار سال : سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در نامه‌ای به دکتر زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا شهر تهران خواستار اولویت رانندگان تاکسی و اتوبوس برای تزریق واکسن کرونا شد.

وی در این نامه عنوان کرد: سیستم حمل ونقل به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان اثربخش کلانشهر تهران به شمار می‌رود که نقش بسزایی در حجم و سطح گسترده جابه‌جایی شهروندان با شیوه‌ها و مد‌های مختلف حمل ونقلی را عهده داراست. ورود ویروس کرونا در یکسال گذشته به کشور نشان داد باوجود تعطیلی بخش‌های اساسی کشور براساس تدابیر ستادملی کرونا لحظه‌ای وقفه یا تعطیلی در بخش‌های مختلف حمل ونقلی که درتمام ساعات شبانه روزی درحال خدمت رسانی به مردم شریف و بزرگوار هستند را نداشت و چه بسا باتمام توان برخودوظیفه دانست درکنار تمام بخش‌های اجرایی و کادردرمان بایستد تاشاهد بازگشتن زندگی سرشار از سلامت و تندرستی باشیم.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت انتخاب ، تاریخ انتشار ۲۴ بهمن ۹۹ ، کد خبر: entekhab.ir، ۶۰۱۶۲۶
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
0
خصوا حمل و نقل هاي بين شهري كه از همه مهم تر هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین