پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۶۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۳
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم اینکه اعتبارات خرید واکسن کرونا تخصیص داده شد اما برخی از مسئولان وظایف خود را در این باره به خوبی انجام ندادند.

شعارسال: حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: یک میلیارد یورو جهت تأمین واکسن در مقابله با بیماری کرونا تخصیص داده شد. سوال این است که چه کسانی کوتاهی کردند و چرا به موقع سفارش خرید واکسن ندادند؟

وی بیان کرد: باید مشخص شود که آیا در این زمینه ترک فعلی صورت گرفته است؟ کسانی که در این زمینه تخلف کردند باید پاسخگو باشند چرا که اعتباراتی در اختیارشان قرار گرفت، اما به موقع اقدام نکردند و الان هم فرار رو به جلو می‌کنند و مطالبه گر شدند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی حتماً باید ترک فعل‌هایی که در این زمینه انجام شده است، مورد پیگیری قرار دهد چرا که اعتبارات خرید واکسن موجود بود، اما برخی از افراد وظایف خود را در این زمینه انجام ندادند و به موقع سفارش خرید واکسن ندادند.

محمد باقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: کمیسیون‌های اصل ۹۰ و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی این موضوع را مورد پیگیری قرار خواهند داد.


شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۵۲۸۹۴۵۵، mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
خیلی از مسئولان وظایف خود را بدرستی انجام نمیدهند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین