پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۶۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲
تبلیغات «کلیه برای فروش» را هرروز بر دیوار شهر‌ها یا فضای مجازی می‌بینیم. این جمله به همراه شماره تلفن و گروه خونی، تنها نوشته‌ای است که روی آن‌ها وجود دارد. تقریبا هر روز تبلیغات جدیدتری هم اضافه می‌شود، تبلیغاتی که پشت هر یکی از آن‌ها روایتی وحشتناک وجود دارد. مدیرانجمن حمایت از ‎بیماران کلیوی آذربایجان شرقی چنی پیش هشدار داد که گول تبلیغات فروش کلیه را نخورند؛ آن‌ها تنها قصد سرکیسه کردن بیماران را دارند.
شعار سال: تبلیغات «کلیه برای فروش» را هرروز بر دیوار شهر ها یا فضای مجازی می بینیم . این جمله به همراه شماره تلفن و گروه خونی، تنها نوشته‌ای است که روی آنها وجود دارد. تقریبا هر روز تبلیغات جدیدتری هم اضافه می‌شود، تبلیغاتی که پشت هر یکی از آنها روایتی وحشتناک وجود دارد. مدیرانجمن حمایت از ‎بیماران کلیوی آذربایجان شرقی چنی پیش هشدار داد که گول تبلیغات فروش کلیه را نخورند؛ آنها تنها قصد سرکیسه کردن بیماران را دارند.

گزارش ویدیویی زیر را در این رابطه ببینید:

تعداد بازدید : 243


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار ۲۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۶۰۱۸۰۶، www.entekhab.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
1
0
اينكه اين همه اوضاع اقتصادي بد شده بي ربط نيست به اين جوارح فروشي ها
مسئولين ننگ تان باد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین