پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۳۲۲
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
وقتی در زمان رای اعتماد، شاخص های شایسته سالاری نادیده گرفته شده و ارتباطات، سفارش و لابی عامل جهت دهی به رای اعتمادها می گردد، باید فکر امروز را هم بکنید. خیار 20 هزار تومانی، نتیجه سو ندبیرهاست. سو تدبیرهایی که ریشه آن در رای اعتماد شما نمایندگان محترم باید جستجو شود.
شعار سال: مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان طی تذکر شفاهی اظهار داشت: آقای جهانگیری در سفر خود به استان خوزستان اعلام کرد که برای ما دردآور است مردم از حداقل‌های زندگی برخوردار نباشند و از تبعیض و فقر رنج ببرند! برای برداشتن مشکلات مردم باید قدم‌های اساسی برداریم. با وجود سرمایه گذاری قابل توجه در حوزه نفت، پتروشیمی و فولاد، جفاست اگر جوان بیکار در منطقه وجود داشته باشد.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: وعده دادید مشکلات اقتصادی را ۱۰۰ روزه حل می‌کنید! به جای آن در روز‌های پایانی دولت، از مشکلات مردم کم کنید.

نماینده مردم اهواز در مجلس ادامه داد: آقای جهانگیری و آقای روحانی؛ به شما خداقوت می‌گویم که بعد از ۷ سال یادتان آمده است استان‌های جنوبی که قرار بود با وجود وعده‌های شما، چرخ صنعت آن‌ها و چرخ سانتریفیوژ‌های کشور بچرخد، مشکلات زیادی دارند.

یوسفی با اشاره به اینکه در استان‌های جنوبی با بارش ۱۲ میلیمتر بارندگی، شهر‌ها را آب می‌برد و زندگی مردم نابود می‌شود، ادامه داد: بدون توجه به نمایندگان مردم و بزرگان استان‌ها در اتاق‌های دربسته و شبانه برای اداره کشور تصمیم گیری می‌شود که خروجی آن پرتقال و خیار ۲۰ هزار تومانی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار: 28 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین