پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۹۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
قم استاندار قم گفت: برخی از بیماران از کشور عراق وارد ایران شدند که مقصد آن‌ها شهر‌های زیارتی ازجمله قم و مشهد است بنابراین ضروری است که هر چه سریع‌تر تدابیر لازم در خصوص ورود زائران به استان گرفته شود تا دچار نوسانات سال گذشته نشویم.
شعار سال: بهرام سرمست در جلسه ملی ستاد مبارزه با کرونا با ابراز نگرانی در خصوص شیوع پیک چهارم کرونا در کشور اظهار داشت: متأسفانه در استان خوزستان شاهد وضعیت شتاب ویروس کرونا ازنظر افزایش فوتی‌ها هستیم که بیشتر فوتی‌های این استان مربوط به ویروس جهش‌یافته انگلیسی و آفریقایی است.
استاندار قم با اشاره به تصمیمات این جلسه در خصوص اعمال محدودیت‌های جدی در استان خوزستان عنوان کرد: با توجه به تصمیمات گرفته‌شده از سوی ستاد قرارگاه ملی مبارزه با کرونا، تصمیمات لازم در خصوص محدودیت‌های جدی‌تر در امر ورود و خروج افراد به کشور گرفته‌شده که همراه با مصوبات سفر‌های نوروزی اطلاع‌رسانی می‌شود.
ادامه ممنوعیت تردد شبانه از ۹ شب تا ۳ بامداد
وی با تأکید بر ادامه‌دار بودن ممنوعیت تردد شبانه از ۹ شب تا ۳ بامداد در استان خاطرنشان کرد: برخی از بیماران از کشور عراق وارد ایران شدند که مقصد آن‌ها شهر‌های زیارتی از جمله قم و مشهد است بنابراین ضروری است که هر چه سریع‌تر تدابیر لازم در خصوص ورود زائران به استان گرفته شود تا دچار نوسانات سال گذشته نشویم.
سرمست با تأکید بر اینکه لازم است عادت کردن به سبک زندگی کرونایی سرلوحه کار عموم قرار بگیرد ابراز کرد: جهت جلوگیری از شیوع بیماری، امسال مراسم اعتکاف در سراسر کشور برگزار نمی‌شود.
وی در انتهای سخنان خود افزود: با توجه به اینکه وضعیت استان در حال حاضر آبی، اما بسیار شکننده است، از شهروندان خواهش می‌کنیم در سال جدید از برگزاری هرگونه تجمعات و دورهمی و همچنین حضور در مراکز خرید قبل از نوروز اکیداً خودداری کنند تا جان خود و عزیزانشان به خطر نیفتد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۱۲۰۲۰۱۰۹۳، https://www.isna.ir/news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
اوضاع گردشگری ایران بعد از کرونا عملا به خاک نشسته و بن بست بدی رو داره سپری میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین