پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۸۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
سخنگوی جنبش انصارالله یمن خواستار اتخاذ تدابیر جدی و برداشتن گام‌های عملی برای توقف جنگ یمن و لغو محاصره این کشور و گفت که مواضع آمریکا عملا هیچ گونه تغییری نکرده است.

شعار سال: «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن چهارشنبه شب در سخنانی اعلام کرد که «مواضع دولت جدید آمریکا در قبال یمن در عمل تغییر نکرده است و در حد حرف باقی مانده است و تاکنون هیچ گونه پیشرفت عملی شاهد نبوده‌ایم».

وی افزود: «محاصره اعمال شده علیه یمن با تجهیزات آمریکاست و ما نمی‌توانیم گول حرف‌ها و ریب جملات قشنگی را بخوریم که به آن جامه عمل پوشانده نمی‌شود».

عبدالسلام بر لزوم توقف جنگ یمن و محقق شدن وعده‌ و وعیدها در این خصوص تأکید کرد و گفت: «ائتلاف متجاوز چه از لحاظ سیاسی و چه از لحاظ نظامی یک ائتلاف شکست خورده است».

سخنگوی جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: «ما شاهد هیچ‌گونه تحرک واقعی برای توقف جنگ یمن و لغو محاصره نبودیم و گزینه نظامی بر ما تحمیل شده است».

عبدالسلام ادامه داد: «گزینه‌های صلح واقعی توقف جنگ است نه فرسایشی کردن آن، این در حالی است که طرف آخر (دولت مستعفی یمن و ائتلاف سعودی) خواهان ادامه جنگ است».

وی به تحولات مأرب اشاره کرد و گفت: «آنچه که در مأرب رخ داده است، نتیجه امروز نیست. مارب از ابتدای جنگ یمن به صحنه تشدید درگیری‌ها تبدیل شده است و آنچه که امروز شاهد آن هستیم، مواضع درست برای مقابله با نیروهای خارجی است».

سخنگوی انصارالله گفت که «جنگ مأرب پاسخ به تشدید این حملات متجاوزان است و در گفتمان بین‌المللی که نبرد مأرب را به عنوان نوعی تجاوز و تعرض نشان داده می‌شود، از ما این درخواست می‌شود که از خود دفاع نکنیم و مراکز به کارگیری تکفیری‌ها را ترک و آنها به حال خود رها کنیم».

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار: 7 اسفند 99، کد خبر: 2459614، www.tasnimnews.com.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
همه کشور هایی که به اریکا خوش بین بودن واقعا شست های بدی از این کشور خوردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین