پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۳۰۱۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
رئیس اتحادیه طلای تهران از تدوین برنامه صادرات مصنوعات طلای ایران در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در کشور‌های همسایه مصنوعات طلای ایرانی فروخته می‌شود و از آن هم استقبال شده است. برخی برنامه‌ها در این باره نوشته شده است. پیش‌بینی می‌شود که از سال بعد سرمایه‌گذاری در صنعت طلا بیشتر و صادرات آن رونق گیرد.
شعار سال: مصنوعات طلا از کشور‌هایی همچون ایتالیا و ترکیه به صورت قاچاق به ایران وارد ایران و با اجرت‌های بالا فروخته می‌شود. این در حالی است که رئیس اتحادیه طلای تهران معتقد است، ایران به جای واردات طلا، می‌تواند آن را صادر کند.
به خصوص که به گفته ابراهیم محمد ولی، در کشور‌های همسایه از خرید مصنوعات طلای ایران استقبال زیادی شده است و برنامه مدونی در راستای صادرات مصنوعات طلای ایرانی در سال ۱۴۰۰ نوشته شده است.

ابراهیم محمدولی گفت: به کشور‌هایی همچون ترکیه، امارات متحده عربی، پاکستان، افغانستان، عراق و اوراسیا زمینه صادرات مصنوعات طلا وجود دارد و موانع آن برطرف شده است. امیدواریم سرمایه‌گذاران با سفارش مصنوعات طلای ایرانی بتوانند در این کشور‌های هدف بازاریابی خوبی داشته باشند.

آیا هنوز سرمایه‌گذاری در حوزه طلا توجیه دارد؟ ابراهیم محمدولی به تجارت‌نیوز گفت: بسیاری از مردم هستند که درباره طلای خام اطلاعات کافی ندارند. از مردم می‌خواهیم چنانچه اطلاعات کافی در زمینه طلای خام ندارند، در این حوزه سرمایه‌گذاری نکنند.

او به کسانی که در حوزه طلا تخصص دارند، توصیه‌ای کرد: کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در بلند مدت دارند، توصیه می‌کنیم طلای آب شده بخرند و با ساخت مصنوعات طلا گامی جهت صادرات آن بردارند در غیر این صورت نگاه سرمایه‌گذاری برای خرید طلا در کوتاه مدت توصیه نمی‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از تجارت نیوز، تاریخ انتشار:۸ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۱۳۹۹۱۲۰۸، www.tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
با اين وضعي كه بازارها پيدا كردن وعقعا نميشه اميدي به اتفاقات اخر سال و ابتداي سال بعد در زمينه اقتصادي داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین