پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۲۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
بازنشستگان بانک‌ها با تجمع مقابل صندوق بازنشستگی بانک‌ها در تهران، خواستار اجرای دقیق همسان‌سازی و بهبود معیشت شدند.
شعار سال: امروز (نهم اسفند) جمعی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران بانک‌های مختلف با تجمع مقابل صندوق بازنشستگی بانک‌ها خواستار برآورده شدن مطالبات خود شدند.

حاضران در تجمع می‌گویند: قانون مدیریت خدمات کشوری برای بازنشستگان بانک‌ها به درستی و کامل اجرا نمی‌شود و همین امر موجب شده که این بازنشستگان از بسیاری از مزایای مزدی محروم باشند.

آن‌ها می‌افزایند: یکی دیگر از خواسته‌های ما اجرای همسان‌سازی کامل و نود درصدی، مانند بازنشستگان دولت است؛ دولت حقوق بازنشستگان خود را به پایه نود درصد دریافتی شاغلانِ هم‌تراز رسانده است، اما در صندوق بانک‌ها، این امر اجرایی نشده است. چرا باید میان بازنشستگان، تبعیض و نابرابری باشد؟!

یک بازنشسته در این رابطه بیشتر توضیح داد: مثلاً یک کارشناس شاغل، فوق‌العاده مدیریتی می‌گیرد، ولی این مولفه مزدی را به بازنشسته نمی‌دهند؛ از صندوق بانک‌ها درخواست داریم این موضوع را از اداره امور استخدامی کشور پیگیری کرده و بودجه مناسب برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دریافت کند تا بازنشستگان بانک‌ها نیز مانند بازنشستگان دولت از همسان‌سازی مناسب و درخور بهره‌مند شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
بانک ها واقعا دارن کم کم به سمت ورشکستگی پیش میرن خصوصا بانک های خصوصی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین