پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۳۰۹
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
معاون اول دستگاه قضا: پرونده‎ها اگر طول بکشند برخی معترض می‎شوند اگر سریع بررسی شود بازهم اعتراض می‎کنند. همکاران زم ۳ دسته بودند.

شعار سال: دسته اول گروهی بودند که اطلاعاتی را با واسطه فرستادند اما نمی‎دانستند برای چه کسی می‎فرستند. یعنی فردی از آن‎ها اطلاعات می‎گرفته و با واسطه به زم می‎رسانده و زم نیز خبر را باورپذیر کرده و منتشر می‎کرد.

دسته دوم افرادی بودند که مثلا با رئیس خود مشکل داشتند خبری را برای زم می‎فرستادند تا رئیس خود را اذیت کنند، زم نیز کلی دروغ با ترفندهای خود اضافه کرده و منتشر می‎کرد. با این‎ها هم برخورد شد اما به اندازه جرمشان.

دسته سوم آگاهانه به قصد خیانت با زم همکاری می‎کردند که با آن‎ها برخورد شده و همچنان در حال برخورد هستیم. البته در میان این‎ها برخی بودند که جرم آن‎ها اثبات شده اما بازداشت نشدند و با ما همکاری می‎کنند تا باند اصلی را لو بدهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت چند ثانیه، تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۹۹، کد خبر: ۲۱۲۷۵۳، www.chandsanieh.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین