پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۹۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
متاسفانه به هر ابنیه تاریخی مراجعه کنیم با آثار زشت به جا مانده انسانی برخورد می کنیم که زیبایی این بناها را مخدوش کرده است. نوشتاری تحت عنوان تبلیغات ، نام و لقب افراد و… بر روی ابنیه تاریخی وجدان هر انسان بیداری را به درد می آورد. در ...
شعارسال: متاسفانه به هر ابنیه تاریخی مراجعه کنیم با آثار زشت به جا مانده انسانی برخورد می کنیم که زیبایی این بناها را مخدوش کرده است.

نوشتاری تحت عنوان تبلیغات ، نام و لقب افراد و بر روی ابنیه تاریخی وجدان هر انسان بیداری را به درد می آورد.

در رابطه با اینکه مقصر از بین همین مردم است شکی وجود ندارد اما حفاظت از این ابنیه که جز وظایف ذاتی اداره کل میراث فرهنگی است را چگونه می توان توجیح کرد؟

اگر نیروی انسانی به اندازه کافی موجود نیست چرا از تکنولوژی دوربین مدار بسته برای نظارت و نگهداری استفاده نمیشود؟ این مصداق سوء مدیریت نیست؟ یا شاید بی اهمیت بودن موضوع برای مسئولین امر

حال دیگر برای کنترل مرز های بین الملی و ناامن هم به طور کامل از نیروی انسانی و سرباز استفاده نمی شود، تقریبا تکنولوژی مانیتورینگ جاگزین ۴۷Ak شده است.

برخی از این دیوار نویسی ها تبلیغات شرکت ها و موسسات ترک اعتیاد است ، به طوری که نام و آدرس این موسسات به وضوح قابل خواندن است ، چرا تا کنون این افراد تحت پیگرد قانونی قرار نگرفته اند؟

بخشی از این دیوار نویسی ها متعلق به گذشته است اما محو کردن این دیوار نوشته ها از روی بناها چقدر هزینه بر است؟ در مورد مرمت قلعه کاخا سخن نمیگویم بلکه در مورد پاک کردن دیوار نوشته ها بر روی خشت های ابنیه تاریخی سخن می گویم.

اعضای تحریریه نی زار روز جهانی گردشگری را به تمامی عزیزانی که دل در گرو فرهنگ این سامان دارند شاد باش عرض می کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از رسانه خبری نی زار، تاریخ انتشار: دوشنبه 5 مهر 1395، کدخبر: 14571 ، www.neyzarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین