پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۳۷۴
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
سازمان بهداشت جهانی بازه زمانی پایان همه‌گیری کووید – ۱۹ را تخمین زد.
شعار سال: هانس کلوگه، رئیس شعبه اروپایی سازمان بهداشت جهانی گفت که ۲۰۲۱ همچنان "سال ویروس کرونا" خواهد بود، اما پایان ابتلا به همه گیری تا اوایل سال ۲۰۲۲ انتظار می‌رود.

وی گفت: "من تصور می‌کنم که ۲۰۲۱ هم سال دیگر کووید باشد. اما قابل پیش بینی و قابل کنترل‌تر خواهد بود. ۲۰۲۰ Terra incognita، عدم اطمینان علمی و سیاسی بود. یک سال بعد، ما چیز‌های بیشتری می‌دانیم. ما ابزار‌ها و برنامه‌های تشخیصی داریم، ما واکسن داریم. برای من و در کار من مهم است که از قبل برنامه ریزی کنم؛ بنابراین من تصور می‌کنم که ابتدای سال ۲۰۲۲ همه گیری تمام خواهد شد. این به معنای از بین رفتن ویروس نیست. با این حال امیدوارم که دیگر نیازی به مداخلات نخواهد بود. "

با این حال وی هشدار داد که "همبستگی اروپا" لازم است: "شما نمی‌توانید مناطق ثروتمند را واکسینه کنید و مناطق دیگر را واکسینه نکنید. "

کلوگه همچنین خاطر نشان کرد که چگونگی رفع محدودیت‌ها توسط کشور‌ها بسیار مهم است. وی تأکید کرد: "اگر همه چیز خیلی سریع اتفاق بیفتد ما به همان ابتدا برمی گردیم. "

در ۱۱ مارس سال ۲۰۲۰، سازمان بهداشت جهانی شیوع عفونت ویروس کرونا ویروس کرونا را به عنوان یک بیماری همه گیر اعلام کرد. در این شرایط، کشور‌های جهان اقدامات قرنطینه‌ای را انجام داده و مرز‌های خود را به روی خارجیان بستند و ارتباطات منظم هوایی، جاده‌ای و ریلی به حالت تعلیق درآمد. با در نظر گرفتن بهبود اوضاع اپیدمیولوژیک، این مراحل به صورت مرحله‌ای از سر گرفته می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از اسپوتنیک، تاریخ انتشار:۱۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۲۰۲۱۰۳۰۵، www.ir. sputniknews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین