پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۲۱۷
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
چنان یک مشکل ساده را پیچیده نموده و بزرگنمایی غلو گونه می‌کنند که کسی ساختار غیر چابک وزارت جهادکشاورزی را نشناسد، اصل داستان را فراموش کرده و به ناله ایشان گوش می‌دهد. ورودی مرغ به کشتکارگاه به هیچ وجه کافی نیست، آقای برادر. دوم اینکه بچه دور دوم متوسطه هم می‌تواند آمار ورودی و خروجی کشتارگاه‌ها را به تفکیک شهر (حدود ۱۰۰۰ شهر) و به تفکیک نام واحد تجاری خرید کننده و کد ملی خریدار بشکل روزانه تهیه کند. ایرادات بنی اسرائیلی حداقل ۱۴۰۰ سال است که بین مسلمانان خریدار ندارد.
شعار سال: محمدمهدی برومندی، سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: نهاده‌ها را با قیمت ارز ۴ هزارو ۲۰۰ تومانی بدست مرغداران رسانده ایم. تا مرحله کشتارگاه تولید مرغ برعهده وزارت جهاد کشاورزی است و ما تولید را انجام داده ایم. تعداد مرغی که وارد کشتارگاه می‌شود باید با آن چیزی که از کشتارگاه خارج می‌شود در سامانه ثبت شود.

وی بیان کرد: تخصیص ارز بانک مرکزی مانند بارانی است که در طول سال نمی‌بارد، اما یکباره نازل می‌شود در صورتی که این تخصیص ارز باید در زمان‌های متعدد انجام می‌شد.

سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی گفت: روزانه ۸۰۰ تن مرغ گرم به بازار تهران عرضه می‌کنیم و در حالی که نیاز کشور به مرغ روزانه ۵ هزارو ۶۰۰ تن است، ۷ هزار و ۷۰۰ تن تحویل میدهیم.

محمدمهدی برومندی بیان کرد: مشکل اینجاست که مرغ فروشی که ۱۰۰ کیلو سهمیه مرغ دارد حواله یک تنی مرغ خود را در میدان بهمن در بازار آزاد می‌فروشد و مرغی که باید ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان بدست مصرف کننده برساند قطعه بندی می‌کند و کیلویی ۵۰ هزار تومان می‌فروشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری 90 اقتصادی، تاریخ انتشار: 19 اسفند1399، کد خبر: 4959563،  www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین