پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۲۶۴
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
به گفته اعضای کارگری، شنبه به احتمال زیاد آخرین جلسه تعیین مزد است.
شعار سال: تا امروز دو جلسه رسمی شورایعالی کار با موضوع تعیین دستمزد ۱۴۰۰ برگزار شده است. در این جلسات، کارفرمایان و دولت نتوانسته‌اند رضایت گروه کارگری را جلب کنند، اما به گفته اعضای کارگری، شنبه (بیست و سوم اسفند) مزد ۱۴۰۰ تعیین خواهد شد.

کارگری‌ها با بیان اینکه تا اینجای کار، خروجی جلسات منفی نبوده و توانسته‌ایم تا حدودی شرکای اجتماعی را با خود همراه کنیم؛ ابراز امیدواری می‌کنند دولتی‌ها و کارفرمایان در جلسه شنبه با کارگران کنار بیایند و اجازه بدهند مزد به اندازه افزایش هزینه‌های زندگی زیاد شود.

خط قرمز گروه کارگری، افزودن حداقل یک میلیون و ۹۵۵ هزار تومان به دستمزد فعلی است و تاکید می‌کنند: ۴۲ میلیون نفر از جمعیت کشور در بحران به سر می‌برند و در مذاکرات مزدی امسال، جای وعده‌درمانی و گریز از قانون نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۷۰۷۴۲، etemaadonline.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: مزد ، کارگر ، مجلس ، تورم
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین