پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
نیکلای پاتروشف با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال خریدن زمان برای تجمیع شبه نظامیان تروریست است، بر لزوم نابودی جبهه النصره تاکید کرد.

شعار سال: به نقل از تاس، «نیکلای پاتروشف»، رئیس شورای امنیت ملی روسیه با بیان اینکه تغییر نام گروه تروریستی جبهه النصره به فتح الشام، ماهیت تروریستی این گروه را تغییر نمی دهد، تصریح کرد که هیچ گونه مذاکره ای در جهت بردن نام این گروه در فهرست مخالفین میانه روی دولت سوریه پذیرفته نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، «پاتروشف» گفت: مساله این نیست که این گروه مسلح چه نامیده می شود، اگر آنها از روش های تروریستی استفاده کنند، هیچ جایی بر سر میز مذاکره برای آنها وجود نخواهد داشت. آنها باید نابود شوند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با هم تراز دانستن جبهه النصره با داعش، خطر آنها را به یک اندازه ارزیابی کرد و ابراز اطمینان کرد که هدف آمریکا در مذاکره با روسیه بر سر سوریه، زمان خریدن برای تجمیع و بازسازی شبه نظامیان است.

«پاتروشف» گفت: هنوز یاد حمله ۱۷ سپتامبر آمریکا به نیروهای سوری که بعدا آنها ادعا کردند به اشتباه انجام شد، تازه است.

رئیس شورای امنیت روسیه در عین حال تصریح کرد: ما برای انجام اقداماتی بیشتر در جهت عادی سازی روابط با ارتش آمریکا در حلب حاضر هستیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 27 مهر95 ، کد مطلب: 3799631: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین