پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۳۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
نماینده ساوجبلاغ، خواستار بازنگری در قانون طرح‌های هادی که منجر به فروش اراضی کشاورزی از سوی کشاورزان شده است، شد.

شعار سال: علی حدادی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۶اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور درباره عدم جدیت لازم در تنظیم و توزیع بازار، گفت: آیا بعد از ۷ سال، شعار کافی نیست.
 
نماینده ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به وزرای صنعت و جهاد، اظهار داشت: این دو وزارتخانه در عدم توزیع به موقع و عادلانه نهاده های کشاورزی ضعیف عمل کرده و از کشاورزان حمایت نمی شود، همچنین توجه به معیشت و شأن و منزلت مردم صورت نمی گیرد.
 
وی در ادامه در تذکری خطاب به رئیس بنیاد مسکن، عنوان کرد: امروز روستاها نیاز به نگاه وسیع و توسعه پایدار دارند لذا طرح های هادی که مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده باید بررسی مجدد شود.
 
حدادی ادامه داد: به اسم قانون، مردم را به سمت فروش املاک کشاورزی و فرار از روستاها تشویق می کنیم در حالی که اگر مولفه های منطقی در طرح های هادی رعایت شود می توانیم به توسعه پایدار در روستاها کمک کنیم و تولید کشاورزی را رونق دهیم.
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین در تذکری خطاب به وزیر نیرو، عنوان کرد: کشاورزان نیاز به تخصیص آب کشاورزی دارند و مشکل آب جدی است لذا ضمن تشکر از تخصیص آب شرب، انتظار داریم مشکل آب کشاورزی نیز حل شود.
 
وی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی از وضعیت راه شهر جدید هشتگرد انتقاد کرد.
 
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در پایان خطاب به وزیر بهداشت خواستار تاسیس بیمارستانی در شهرستان ۹۰ هزار نفری چهارباغ شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:  26 اسفند  1399  ، کدخبر: 1052703، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
طرح هادي كه اين همه سنگش رو به سينه ميزديم كه باعث رونق زندگي در روستاها ميشه هم به بن بست خورده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
امکانات لازم اگر در روستاها باشد که مردم به شهرها مهاجرت نمی‌کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین