پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۲۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
روستای زیبای "کتا" در شهرستان دنا یکی از روستا‌های مرزی استان کهگیلویه وبویراحمد و هم مرز با استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری بوده که از بسیاری از امکانات محروم است.
شعار سال:هرچند سپاه شهرستان دنا در خصوص سازندگی و محرومیت زدایی اقدامات خوبی در قالب گروه های جهادی در این روستا انجام داده است ولی نا گفته پیداست که زدودن چهره محرومیت از این روستا نیازمند همت بلند مسئولان است.
 
در بیان مشلات روستای کتا می توان به نداشتن دیوار حائل، عدم آسفالت معابر و جاده نامناسب، ساماندهی شدن آب آشامیدنی، نداشتن مدرسه در مقاطع راهنمایی، خراب بودن ماشین حمل زباله مختلف و عدم اجرای طرح هادی اشاره کرد.
 

یکی از مشکلات این روستا طرح هادی بوده است که به صورت کامل در این روستا اجرا نشده است، از قرار معلوم می بایست معابر در این روستا سنگ فرش شود ولی طبق گفته مسئولان با کمبود بودجه مواجه شده است، امید است بنیاد مسکن و شهرسازی با تخصیص بودجه مناسب برای این روستا در این خصوص اقدام شایسته انجام دهد.
 
مردم این روستا که اغلب به کشاورزی و دامپروری مشغول هستند و از مرکز شهرستان و استان فاصله زیادی دارند، از مسئولان انتظار دارند به آنان رسیدگی بیشتری شود.
 
گفتنی است پناهی فرماندار دنا بارها از این روستا بازدید و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کرده و در خصوص رفع آنها تصمیماتی گرفته است.
 

گفتنی است در برنامه روستاگردی فرماندار دنا که به صورت هفتگی صورت می گیرد، در بازدید از روستای کتا مبلغ 25 میلیون تومان برای طرح هادی، 12  میلیون تومان برای تعمیر خودروی جمع زباله اختصاص یافت که میتواند بخشی از مشکلات روستا را مرتفع کند.
 
عبدالحمید پناهی با اشاره به کلر زنی اتوماتیک و بیس ریزی جاده مدرسه روستای کتا، ادامه داد: راه اندازی مدرسه راهنمایی در سال آینده از جمله خروجی بازدید از روستای کتا بوده است.
 
گفتنی است روستای کتا در بخش سادات محمودی شهرستان دنا با 410 خانوار در مرز استان کهگیلویه و بویراحمد با اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس  ، تاریخ انتشار: 19 مهر1399  ، کدخبر: 164456،ww.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
وقتي ميفهمم تو ايران هنوز روستايي به عنوان روستاي محروم وجود داره عميقا غمگين ميشم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین