پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۰۸۷
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
این روز‌ها مردم با گرانی در کالا‌های اساسی روبرو هستند و باید برای خرید مرغ و روغن ساعت‌ها در بمانند، اما به راستی چه کسانی مسئولیت کنترل بازار را بر عهده دارند؟

  شعار سال:پس از اینکه بازار با کمبود و گرانی کالاهای اساسی بخصوص مایحتاج ضروری مردم مانند روغن، گوشت مرغ، تخم مرغ و... مواجه شد، دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت بارها قول داداند که بازار به سامان برسد و هر روز، وعده هفته بعد را اعلام می‌‎کردند اما این وضعیت بهبودی نداشت و مردم در شب عید یا باید کالای خود را با چند برابر قیمت می‌خریدند یا اینکه از ساعت ساعت ۶ صبح تا ۱۴ عصر در صف خرید می‌ماندند تا بتوانند مرغ یا روغن خریداری کنند.
 
رئیس جمهور به عنوان رئیس دولت وظیفه هماهنگی و نظار بر کار وزاری خود دارد و وزیران صمت و کشاورزی مسئول مستقیم تنظیم بازار هستند اما نتوانست مشکل مردم را حل کتند.
 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  ، تاریخ انتشار: 1 فروردین 1400 ، کدخبر:1718801 ،www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین