پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۳۳۷۸۰
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۸
هیأت دولت به شرکت پشتیبانی امور دام کشور اجازه داد تا ۵۰ هزار تُن گوشت مرغ را با استفاده از ارز ترجیحی (۴۲۰۰ تومانی) خریداری و وارد کشور کند.

شعار سال، هیأت دولت مصوب کرد واردات کالا‌های اساسی، ضروری و میوه شامل برنج، چای، دانه‌های روغنی، مغز گردو، بادام هندی، نهاده‌های دامی، دام زنده، گوشت گاو و گوساله بدون الزام به ارائه گواهی سایر دستگاه‌ها از جمله گواهی  GMP انجام و در شبکه توزیع کشور عرضه شود.

در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، به منظور ترمیم ذخایر استراتژیک گوشت سفید کشور و با هدف تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان، به شرکت پشتیبانی امور دام کشور اجازه داد تا ۵۰ هزار تُن گوشت مرغ را با استفاده از ارز ترجیحی (۴۲۰۰ تومانی) خریداری و وارد کشور نماید.

مجوز واردات گوشت مرغ با استفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی در حالی صورت می‌گیرد که مرغداران کشور مدت‌هاست با مشکل کمبود و گرانی نهاده‌های دامی دست و پنجه نرم می‌کنند و در تامین آن دچار مشکل هستند.

آیا بهتر نبود به جای واردات گوشت مرغ، همین ارز ۴۲۰۰ تومانی را به واردات نهاده‌های دامی مورد نیاز مرغداران و کمک به رفع مشکلات تولیدکنندگان داخلی اختصاص می‌دادند؟!

 

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت حکیم مهر، تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۹۹، کد خبر:   ۶۳۲۵۰، www.hakimemehr.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین