پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۶۷۹
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
شبکه تلویزیونی کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی مدعی شد کشتی تجاری رژیم صهیونیستی در دریای عرب با موشک‌های ایرانی هدف قرار گرفته است.

شعار سال: رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که یک کشتی تحت مالکیت این رژیم هنگام عبور از دریای عرب هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی و چندین رسانه صهیونیستی دیگر مدعی شدند که یک فروند کشتی تجاری تحت مالکیت یک شرکت کشتیرانی مستقر در بندر حیفا بامداد پنج‌شنبه هنگام عبور از دریای عرب هدف حمله موشکی قرار گرفته و دچار خسارت شده است.

رسانه‌های صهیونیستی مطابق انتظار بدون ارائه هیچ‌گونه شواهدی مدعی شده‌اند که این کشتی که از تانزانیا عازم هند بوده است، از سوی ایران هدف حمله قرار گرفته است.

حدود یک ماه قبل نیز پس از آن‌که یک کشتی صهیونیستی در دریای عمان دچار انفجار شد، «بنی‌گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بدون ارائه هیچ‌گونه شواهدی و تنها به بهانه نزدیک بودن محل وقوع انفجار در یک کشتی تحت مالکیت یک شرکت صهیونیستی به آب‌های سرزمینی ایران ادعا کرد که ایران در انفجار این کشتی نقش داشته است.

 
 
 

 

این رسانه بدون ارائه هیچ مستندی مدعی شده که این کشتی که مشخصات آن نیز هنوز اعلام نشده در حال حمل بار از تانزانیا به هند بوده  که هدف موشکهای ایرانی قرار گرفته اما همچنان قادر به ادامه حرکت در مسیر خود است.


 

خبرگزاری رویترز با گزارش این خبر می‌گوید که به طور مستقل نمی‌تواند این خبر را تایید کند و هنوز نتوانسته پاسخی از مالکان کشتی بگیرد.

اوایل ماه جاری میلادی نیز یک کشتی اسرائیلی در دریای عمان دچار انفجار شد و مقامات رژیم صهیونیستی ایران را  متهم به حمله به این کشتی کردند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جماران، تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۰۲۶۰۲

، www.jamaran.news.ir. و برگرفته از سایت نورنیوز، تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۳۱۷۲، www.nournews.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین