پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۴۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
خانم گل لیگ برتر فوتبال ایران گفت: آرزویم در سال جدید اول سلامتی پدر و مادر و بعد لژیونر شدنم است البته لژیونر شدن نه به هر قیمتی.
شعار سال: یکی از بازیکنان خوش تکنیک فوتبال زنان که عنوان خانم گلی لیگ برتر را هم به خود اختصاص داد و نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشت؛ افسانه چترنور دختر ۲۲ ساله زنجانی بود.

چتر نور که امسال فصل خوبی را در ترکیب شهرداری سیرجان پشت سر گذاشت از عملکرد خود و مشکلات فوتبال زنان صحبت‌هایی انجام داده است که در ادامه می‌خوانید.

لیگ از حالت دوقطبی بودن خارج شد

افسانه چتر نور در خصوص قهرمانی لیگ برتر اظهار کرد: لیگ بسیار پویایی داشتیم و فکر می‌کنم در این چندسال اخیر شاهد یکی از بهترین دوره مسابقات بودیم. لیگ از حالت دو قطبی بودن خارج شده بود و اینکه تا آخرین هفته تکلیف قهرمان مشخص نشد؛ حساسیت بالای رقابت‌ها را نشان می‌داد. ما در مرحله مقدماتی تنها تیم بدون باخت بودیم و در مرحله پایانی هم سعی کردیم با حداکثر امتیازات عنوان قهرمانی را کسب کنیم و همچنین بهترین خط حمله این فصل از مسابقات را هم به دست آوردیم. من برای بار دوم بود که قهرمانی را تجربه کردم. یک بار سال ۹۴ و یک بار هم که سال ۹۹؛ البته از سال ۹۴ تا کنون مقام‌های دوم و سوم را کسب کرده بودم و سال ۹۹ توانستیم یک بار دیگر قهرمانی را به ویترین افتخارات باشگاه شهرداری سیرجان اضافه کنیم.

او ادامه داد: سطح مسابقات نسبت به سال گذشته بسیار بالاتر بود و کرونا باعث شد بازی‌ها در دو گروه برگزار شود که این شیوه حساسیت مسابقات را در مرحله پایانی بسیار بالا برد و همین حساسیت باعث شد تیم‌ها در مراحل پایانی سخت‌تر امتیاز کسب کنند. فکر می‌کنم تیم‌هایی که تمرکز بیشتری داشتند توانستند امتیازات لازم را به دست بیاورند و روی سکو قرار بگیرند.
 
آرزو می‌کنم در سال جدید، لژیونر بشوم، اما نه به هر بهایی!
علی رغم بضاعت کم، اما تمام پروتکل‌ها را اجرا کردیم

چترنور با اشاره اقدامات لازم در مسابقات با توجه به شیوع کرونا تصریح کرد: تمام تیم‌ها با توجه به شرایط موجود تلاش می‌کردند پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند و خوشبختانه در طول لیگ خبری از ابتلای بازیکنان به گوش نرسید. فوتبال بانوان علی رغم بضاعت کمی که داشت تلاش کرد تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود تا بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها آسیب نبینند.

تلاش دو ساله‌ام موجب کسب عنوان خانم گلی مسابقات شد

خانم گل این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان در مورد کسب این عنوان گفت: اگر امسال من توانستم خانم گل مسابقات شوم به خاطر تلاش دو سه ساله‌ای بود که انجام دادم. من در چهار سال اخیر در جدول گلزنان مقام دوم را کسب کرده بودم، اما امسال با تمرکز بیشتر در کنار هم تیمی‌هایم تلاش کردم هم قهرمان لیگ شویم و هم عنوان خانم گلی را به خودم اختصاص بدهم که این موضوع خوشحالی من را چند برابر کرد.

آرزو می‌کنم در سال جدید، لژیونر بشوم، اما نه به هر بهایی!

می‌خواهیم در جام باشگاه‌ها نماینده شایسته‌ای باشیم

افسانه چتر نور درخصوص حضور تیم شهرداری سیرجان به عنوان اولین نماینده لیگ برتر ایران در اولین دوره از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا که آبان ماه برگزار می‌شود تصریح کرد: این افتخار بزرگی است که برای اولین بار نصیب من و تیمم شده و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

امیدوارم دختران فوتبالیست تامین مالی شوند

او با اشاره به تفاوت زیاد قرارداد بازیکنان در بخش آقایان و بانوان گفت: قرارداد‌هایی که در فوتبال بانوان بسته می‌شود نسبت به آقایان خیلی مبلغ ناچیزی است، اما این دختران ایرانی هستند که با تلاش زیاد و فقط با عشق و علاقه فوتبال بازی می‌کنند. امیدوارم سال‌هایی برسد که علاوه بر عشق و علاقه تامین مالی هم برای بانوان فوتبالیست کشورم وجود داشته باشد.

نمی‌توان از رییس جدید فدراسیون توقع معجزه داشت

ملی پوش فوتبال بانوان همچنین با اشاره به مشکلات دختران فوتبالیست ایران تصریح کرد: آن قدر مشکلات بانوان در فوتبال زیاد است؛ از جمله نداشتن حق پخش رسانه، نبود زمین باکیفیت، قرارداد‌هایی با مبلغ پایین و مهم‌تر از آن خروج از رنکینگ فیفا که خیلی اتفاق تلخی برای ما بود. البته از رییس جدید فدراسیون نباید توقع خلق شگفتی یا معجزه داشته باشیم، اما تقاضا داریم حتما قدمی برای حق پخش تلویزیونی فوتبال بانوان بردارد تا زحمات مربیان و بازیکنان بیشتر دیده شود.

آرزویم لژیونر شدن البته نه به هر قیمتی

او در پایان صحبت‌های خود در خصوص اتفاقات بد خود در سال ۹۹ و آرزویش برای سال جدید گفت: متاسفانه لیگ را با مصدومیت شدیدی شروع کردم، اما با تلاش کادر پزشکی سیرجان و حمایت کادر فنی و مسئولین باشگاه توانستم هرچه سریع‌تر بهبود پیدا کنم و با سختی زیاد به جو مسابقات برگشتم. آرزویم در سال جدید اول سلامتی پدر و مادر و بعد لژیونر شدنم است البته لژیونر شدن نه به هر قیمتی. امیدوارم در سال ۱۴۰۰ بیماری کرونا ریشه کن شود و بار دیگر شادی و نشاط میان خانواده‌ها بازگردد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از جماران نیوز، تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۱۵۰۲۰۱۷.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
انقد فضاي رسانه اي براي ورزش زنان بسته است كه اين عزيزان براي لژيونر شدن ديدن نميشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین