پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۸۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
هفته نوزدهم لیگ برتر با چند دیدار حساس امروز و دوشنبه برگزار می‌شود. امروز پرسپولیس به مصاف پدیده می‌رود و استقلال میزبان پیکان است.
شعار سال : هفته نوزدهم لیگ برتر پس از چند هفته تعطیلی لیگ به خاطر فیفا دی و اردوی تیم ملی، عصر پنجشنبه با بازی آلومینیوم اراک و فولاد آغاز شد و تقابل شاگردان منصوریان و نکونام برنده نداشت. حال از فردا ادامه هفته نوزدهم با برگزاری ۵ دیدار پیگیری خواهد شد و دو دیدار هم روز دوشنبه برگزار می‌شود. در حساس‌ترین بازی این هفته پرسپولیس در مشهد به مصاف پدیده می‌رود و استقلال هم در تهران با پیکان بازی خواهد کرد.

پرسپولیس به دنبال بازگشت به صدر در ۱۴۰۰

پرسپولیس در حالی لیگ نوزدهم را در سال ۹۹ آغاز کرد که سرخپوشان در همان هفته‌های ابتدایی نتایج قابل قبولی نگرفتند و چند تساوی پی در پی، شاگردان گل محمدی را از صدر دور کرد، اما چند برد پیاپی دوباره پرسپولیس را به صدر جدول برگرداند. گرچه شاگردان گل‌محمدی در روز‌های آخر سال ۹۹ صدر جدول را به سپاهان دادند و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفتند، اما حالا پرسپولیس به دنبال بازگشت به صدر در سال ۱۴۰۰ است. شرایط پرسپولیس با اضافه شدن ترابی و مغانلو، ایده آل به نظر می‌رسد و سرخپوشان به دنبال این هستند که با ۳ امتیاز مشهد را ترک کنند. از طرفی دیگر هم پدیده نمی‌خواهد در خانه‌اش بازنده باشد. مهدی رحمتی سرمربی پدیده مشهد قطعا نگاهی به برد خواهد داشت هرچند گرفتن یک امتیاز هم برای شهرخودرو قابل قبول به نظر می‌رسد. در بازی رفت پرسپولیس ۳ بر صفر به پیروزی رسید و شاید تکرار این برد برای تیم گل‌محمدی خیلی دور از دسترس نباشد. از جذابیت‌های این بازی می‌تواند از حضور امین قاسمی نژاد مهاجم مورد علاقه استقلال در پدیده نام برد. مهاجمی که با پیشنهاد استقلال در نهایت در تیم رحمتی ماندنی شد و در این بازی قاسمی نژاد انگیزه ویژه‌ای برای درخشش و حتی گلزنی به پرسپولیس دارد.

پیکان سواری استقلال ادامه دارد؟

استقلال که سال ۹۹ را با برد به پایان رساند قصد دارد در شروع سال جدید هم روند صعودی خود را ادامه بدهد. آبی پوشان برای عقب نماندن از کورس با پرسپولیس و سپاهان می‌خواهد پیکان را هم شکست بدهند. استقلال در حالی به مصاف پیکان می‌روند که این دو تیم در اسفند ماه در جام حذفی به مصاف هم رفتند و شاگردان فرهاد مجیدی با شکست پیکان به مرحله بعد صعود کردند.

سال ۱۴۰۰ برای آبی‌های تهرانی خوب آغاز نشد و چند بازیکن و مربی استقلال به کرونا مبتلا شدند و فرهاد مجیدی هم در روز‌های آخر تیمش را از دید عموم خارج کرد تا برنامه هایش را بهتر اجرا کند. پیکان در لیگ بیستم با مهدی تارتار تیمی سخت کوش نشان داده و به نظر می‌رسد کار استقلال برای گرفتن سه امتیاز از این بازی سخت باشد. بازی رفت هم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

تراکتور به دنبال بازگشت به جمع مدعیان

تراکتور با فاصله یازده امتیازی از صدر جدول در رده پنجم جدول لیگ قرار دارد. هواداران تراکتور اصلا از این جایگاه تیم محبوب شان راضی نیستند و امیدوارند تراکتور با رسول خطیبی دوباره به جمع مدعیان قهرمانی برسد و روز‌های خوبش را از سر بگیرد. در آن سوی میدان تیم مس رفسنجان که اولین حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند روی پله هشتم جدول لیگ ایستاده که رتبه‌ای بسیار فراتر از انتظار برای این تیم محسوب می‌شود. مس رفسنجان با محمد ربیعی این هفته کار سختی در تبریز دارد. هواداران تراکتور در انتظار استارت قدرتمند تیم شان در سال ۱۴۰۰ هستند.

جنگ پایین جدولی‌ها در مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان در یک بازی حساس به مصاف نساجی متحول شده می‌رود. شاگردان داریوش یزدی در حالی پا در این میدان می‌گذارند که در آخرین بازی خود در تهران مقابل پرسپولیس شکست خوردند و از طرفی دیگر هم نساجی با ساکت الهامی متحول شده و در جام حذفی و لیگ موفق شد سایپا را شکست دهد تا هواداران نساجی به بقا در لیگ برتر امیدوار شوند. بازی رفت این دو تیم در قائمشهر با برتری ۱-۰ نساجی به پایان رسیده بود.

ذوب آهن به فکر فرار از منطقه قرمز

ذوب آهن اصفهان که سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد و همواره جز تیم‌های خوب لیگ برتر بوده شرایط خوبی در لیگ بیستم ندارد و این تیم اصفهانی با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد. شاگردان مجتبی حسینی در حالی به مصاف صنعت نفت می‌رود که شاگردان پورموسوی که در چند هفته صدرنشین لیگ بودند دوباره به فکر بازگشت به جمع مدعیان هستند. بازی رفت این دو تیم هم با برتری ۱-۰ صنعت نفت به پایان رسید.

سپاهان به دنبال ادامه صدرنشینی

سپاهان سال ۹۹ راه با صدرنشینی در لیگ برتر به پایان رساند. شاگردان محرم نویدکیا در آخرین بازی خود موفق شدند با ۲ گل تراکتور را در اصفهان شکست دهند تا با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در صدر قرار بگیرند. حال سپاهانی‌ها به دنبال تداوم پیروزی‌های خود در لیگ هستند و به نظ می‌رسد آن‌ها کار سختی مقابل سایپا داشته باشند. بازی رفت این دو تیم با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

قلعه نویی به فکر بازگشت قدرتمند با ماشین

گل گهر سیرجان اولین فصل حضورش در لیگ برتر را با امیر قلعه نویی آغاز کرد و سیرجانی‌ها در همان ابتدای فصل برای سایر رقبا خط و نشان کشیدند و چند هفته صدرنشین بودند، اما به یکباره نتایج سیرجانی‌ها سینوسی شد و در تلخ‌ترین شکست آن‌ها ۵ گل از پرسپولیس دریافت کردند. حال آن‌ها در سال ۱۴۰۰ به فکر بازگشت به بالای جدول هستند و باید در سیرجان به مصاف ماشین سازی بروند. به نظر می‌رسد شاگردان قلعه نویی کار نه چندان سختی مقابل ماشین سازی قعر نشین داشته باشند و بازی رفت این دو تیم با برتری گل گهر به پایان رسید.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبر آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۰۰۷۰۳،www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
واقعا باید سر تا پای این تیم خودساخته رو طلا گرفت که با این همه تهمت ها بازم سرپاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین