پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۰۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
وزیر ورزش و جوانان با ناعادلانه خواندن تصمیم AFC در سلب میزبانی از ایران گفت: فدراسیون فوتبال همچنان پیگیر شکایت خود است.
شعار سال: مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی وزنه برداری در پاسخ به سوالی مبنی بر سلب میزبانی ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی گفت: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا ناعادلانه بوده است.

وی افزود: معترض بودیم و هر چند آن‌ها این تصمیم را قطعی قلمداد کردند، اما فدراسیون همچنان در شکایت خود پیگیر است.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: فدراسیون بصورت مستمر شکایت خود را دنبال مَی‌کند، اما از آن سو تیم ملی و باشگاه‌های ما هم آماده هستند تا با تمام توان برای نتیجه خوب بجنگند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۱ اسفندماه به صورت رسمی میزبانان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که میزبانی تیم‌های استقلال، پرسپولیس، فولاد و تراکتور را رد کرده است و در ۲۲ اسفندماه هم با اعلام ای. اف. سی، بحرین میزبان چهار بازی پایانی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی شد. این تصمیم در حالی اعلام شد که در صورت برگزاری بازی‌ها به روال عادی ایران در دور برگشت بازی‌ها، سه دیدار از چهار دیدار خود را میزبانی می‌کرد و بحرین تنها میزبان ۲ دیدار می‌شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۲۸۲۹۳۰، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
مديريت در ايران انقد با چالش هاي زيادي روبرو بوده و هست كه حد نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین