پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۵۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
عزیزی خادم قلم به دست گرفته و به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال این حق را دارد تا تغییرات اساسی در ترکیب مدیران و کارکنان این نهاد ایجاد کند.
شعار سال: از دیروز فدراسیون فوتبال در پی انتصاب مجتبی خورشیدی به سمت سرپرست یا همان مدیر تیم ملی بزرگسالان ایران ، به شدت هدف انتقاد کارشناسان و رسانه ها قرار گرفته است.

برخی منتقدان حتی کار را فراتر برده و این انتصاب عجیب و باورنکردنی را به برخی مسائل از جمله ارتباط یکی از جادوگران فوتبال مرتبط دانسته اند. با اینحال برخی تحرکات و اتفاقات در شبکه های اجتماعی نشان می‌دهد انتصاب یک مربی درجه دو به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان، آخرین اقدام و تصمیم عجیب و غیرمنتظره عزیزی خادم نخواهد بود و این رویه با ورود یک چهره محروم از سوی کمیته اخلاق، ابعاد تازه ای خواهد یافت.

شواهد در این زمینه هم نشانگر برخی صحنه آرایی ها برای ورود معاون سابق و پرحاشیه استقلال به فدراسیون فوتبال است.

علی خطیر که در ماجرای شکایت تراکتور به کمیته اخلاق برسر تبانی برخی عناصر داخلی با وکیل خارجی در پرونده های شکایت فیفا ، با حکم این مرجع قضایی فوتبال تعلیق و محروم شده بود ، حالا بعداز ناکامی در رسیدن به صندلی دبیرکلی، زمینه رسیدن به معاونت دبیرکل را فراهم می‌کند.

یکی از موانع صدور حکم برای خطیر، اتهامی بود که پرسپولیسی ها در پرونده شکایت النصر عربستان از این باشگاه به معاون سابق استقلال وارد کردند و او را به کمک به اردوی سعودی متهم ساختند.

خطیر که در دوره حضور در استقلال هم کم حاشیه نداشت و با چند عضو هیات مدیره به اختلاف جدی خورده بود، در دوره تاج هم در پست خارج از چارت معاون دبیرکل وارد فدراسیون شد اما پس از درگیری لفظی شدید با دستیار کارلوس کی‌روش از فدراسیون رفتنی شد.

او شب گذشته در پلتفرم صوت محور کلاب هاوس، نشستی مجازی با حمایت دو چهره رسانه‌ای منتسب به پرسپولیس برگزار کرد تا با وساطت آنها دلخوری هواداران پرسپولیس از خود را با توضیحاتی کاهش داده و مخالفت ها برای بازگشت به تشکیلات فوتبال را از بین ببرد.

اما نکته اساسی حکم محرومیت علی خطیر است که هنوز خبری مبنی بر بخشش وی یا پایان محرومیت او منتشر نشده و معلوم نیست که آیا اینبار هم استیناف قصد لغو محکومیت یکی از محرومان کمیته اخلاق را دارد یا اینکه تاکتیک دیگری پیش رو است.

گفته می‌شود رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهد در چارت فدراسیون دو معاون برای دبیرکل قرار دهد که یکی معاون اجرایی و دیگری معاون ورزشی نام بگیرند. زمزمه ها حاکی است که خطیر احتمالا معاون اجرایی قنبرزاده خواهد شد تا در امور مدیریتی سهم جدیدی از فوتبال کشور داشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار ۱۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۹۲۴۳۴۱، snn.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
فدراسیون اوضاع اصلا رو به راهی نداره و نتونسته اوضاع رو اونطور که باید و شاید مدیریت کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین