پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۲۴۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
با تصمیم هیات اجرایی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری، کشور عربستان به عنوان میزبان رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ انتخاب شد.

شعار سال:رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۱ جهان در تاشکند ازبکستان روز جمعه (۲۶ آذر) به پایان رسید. هیات اجرایی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری ۲ روز پس از پایان این رقابت‌ها، تشکیل جلسه داد تا میزبان رویدادهای مختلف در چند سال آینده را تعیین کند.
 
براساس تصمیم فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری، کشور آلبانی در سال ۲۰۲۳ میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان است و مکزیک در این سال مسابقات جوانان جهان را میزبانی خواهد کرد.
 
یکی از تصمیمات عجیب فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری، واگذاری میزبانی مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ به کشور عربستان سعودی بود. عربستان چندی پیش نیز میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان بود. مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان جهان هر ساله با حضور ورزشکاران این رشته در ۲ بخش زنان و مردان برگزار خواهد شد.
 
هیات اجرایی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری همچنین با میزبانی نروژ برای مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۴ موافقت کرد و بنا به تصمیم این هیات اسپانیا در سال ۲۰۲۴ نیز میزبان مسابقات جوانان جهان خواهد بود.
 
در این سال به دلیل برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس و همچون ادوار گذشته، مسابقات قهرمانی  بزرگسالان جهان برگزار نخواهد شد.
 
البته فدراسیون جهانی با میزبانی نروژ برای مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در سال ۲۰۲۵ موافقت کرد.
 
پیش از این شهر چانگ‌کینگ  چین به عنوان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۲ جهان در رده سنی بزرگسالان انتخاب شده بود.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار:   29 آذر  1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84583282

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین