پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۸۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
نماینده دسته ۷۳ کیلوگرم ایران در پیکار‌های قهرمانی آسیا با ثبت رکورد ۱۵۱ کیلوگرم در حرکات یک ضرب برنز گرفت.
شعار سال : رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا با مسابقات دسته در حال پیگیری است. در این دسته میرمصطفی جوادی ملی پوش ایران باید با هفت وزنه بردار به رقابت پرداخت. جوادی از ایران با رکورد ۳۴۰ کیلوگرم به همراه وزنه بردار اندونزی در رده سوم این دسته قرار دارد.

در این دسته بیشترین رکورد ورودی ۳۵۰ کیلوگرم متعلق به وزنه بردار چین است. جوادی در این دسته و در حرکت یک ضرب ابتدا وزنه ۱۴۶ را انتخاب کرد که به راحتی موفق به مهار آن شد. وی در حرکت دوم پشت وزنه ۱۵۱ کیلوگرم قرار گرفت که موفق به مهار آن نشد. او با مهار این وزنه در حرکت سوم توانست مدال برنز خود را قطعی کرد. وزنه بردارانی از چین مدال طلا و برنز را کسب کردند.

ژی ژیایونگ دارنده مدال طلای جهان و المپیک در حرکات یک ضرب با بلند کردن وزنه ۱۶۹ کیلوگرمی رکورد جهان که متعلق به خودش بود را یک کیلوگرم ارتقا داد.

وی که در یکضرب دسته ۷۳ کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شده بود در نخستین حرکت دوضرب خود موفق به مهار وزنه ۱۸۳ کیلوگرم شد و برای حرکت دوم نیز وزنه ۱۸۷ کیلوگرمی را درخواست داد که موفق به مهار آن نشد. و در حرکت سوم نیز وزنه را اوت کرد تا دستش از مدال دوضرب و مجموع کوتاه شود. او در دوصرب و مجموع به عنوان پنجمی رسید.

در این دسته ورزشکار چینی به عنوان نخست دوضرب و مجموع رسید و وزنه برداری از ترکمنستان مدال نقره دوضرب و مجموع را از ان خود کرد. مدال برنز دوضرب نیز به وزنه بردار اندونزی رسید.

وی که در یکضرب دسته ۷۳ کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شده بود، در نخستین حرکت دوضرب خود موفق به مهار وزنه ۱۸۳ کیلوگرم شد و برای حرکت دوم نیز وزنه ۱۸۷ کیلوگرمی را درخواست داد که موفق به مهار آن نشد و در حرکت سوم نیز وزنه را اوت کرد تا دستش از مدال دوضرب و مجموع کوتاه شود.

او در دوضرب و مجموع به عنوان پنجمی رسید.

در این دسته ورزشکار چینی به عنوان نخست دوضرب و مجموع رسید و وزنه برداری از ترکمنستان مدال نقره دوضرب و مجموع را از ان خود کرد. مدال برنز دوضرب نیز به وزنه بردار اندونزی رسید.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 31 فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: 84303377، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
انقدی که ایران در مسیر توسعه منابع انسانی خودش در سطوح متفاوت از هم برکت و خیر داره کمتر کشوری اینطوری هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین