پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۶۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
رئیس کمیته ملی المپیک به همراه برخی از مسوولان این کمیته عصر امروز (چهارشنبه ۲۵ فروردین) از اردوی تیم ملی وزنه برداری زنان بازدید کرد.
شعار سال: نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزشی ایران به المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در این بازدید دکتر صالحی امیری را همراهی کردند.

صالحی امیری پس از بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری زنان با اشاره به مدیریت خوب علی مرادی در راس فدراسیون وزنه برداری، از حضور زنان وزنه بردار کشورمان در رقابت‌های جهانی و آسیایی ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: حضور زنان وزنه بردار ما در میادین بین المللی یک ضرورت اساسی و یک پرستیژ ملی است و خود به تنهایی گویای تلاش ما برای برابری جنسیتی در ورزش است.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: کاروان ما در حال حاضر ۶ خانم دارد که پیش بینی می‌شود که این عدد به هشت برسد، امیدواریم روزی برسد که این تعداد برابر نصف ورزشکاران کاروان ایران باشد، نصف خانم و نصف آقا و این معنی تساوی است.

صالحی امیری در ادامه از همه اعضای تیم ملی وزنه برداری زنان تشکر کرد و افزود: من شما را تحسین می‌کنم، رشته شما بسیار سخت است، شما در این رشته بسیار تلاش می‌کنید و این تلاش شما شایسته قدردانی است.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز ضمن خیرمقدم به مسوولان کمیته ملی المپیک آغاز ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و افزود: خدا را شاکرم که شیردختران ما چنان با انگیزه تمریناتشان راادامه می‌دهند که اطمینان دارم در المپیک آتی مدال‌های درخشانی برای کاروان ما به همراه داشته باشند؛ این در حالی است که شرایط برای زنان ما، بسیار خوب است.
 
حضور زنان وزنه بردار در المپیک، پرستیژ ملی است
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار:۲۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۸۴۲۹۵۹۳۲، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
اين ميتونه خبر خوبي براي ورزش بانوان باشه كم كم دارن تو ايران جايگاه خودشون رو پيدا ميكنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین