پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۱۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
خورشیدی، مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری زنان گفت: مدتی است که واکسینه شدن ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی آغاز شده است. اقدام بسیار ارزشمند از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است که امیدوارم شرایطی پیش بیاید تا مابقی ورزشکاران نیز بتوانند از این واکسن بهره‌مند شوند.
شعار سال: اکبر خورشیدی، مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری زنان ایران درباره عملکرد تیم ملی در این دوره از مسابقات اظهار کرد: خوشبختانه وزنه برداری زنان ایران با وجود اینکه فقط چند سال است به طور جدی فعالیت خود را آغاز کرده، اما رشد قابل توجهی را داشته و اخیرا هم در مسابقات آسیایی حضور داشتیم که با ۵ نماینده در مسابقات شرکت کردیم. رکورد‌های مناسبی داشتیم به طوری که در پایان مسابقات این نتایج تحسین مقام‌های ارشد فدراسیون جهان را برای ما به همراه داشت. در حال حاضر هم اردو‌های تیم ملی در رده‌های سنی مختلف در حال برگزاری است و تلاش خواهیم کرد با همین روند پیش برویم تا به امید خدا در مسابقات پیش رو بتوانیم روی سکو هم قرار بگیریم.

او با اشاره به واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی گفت: مدتی است که واکسینه شدن ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی آغاز شده است. اقدام بسیار ارزشمند از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است که امیدوارم شرایطی پیش بیاید تا مابقی ورزشکاران نیز بتوانند از این واکسن بهره‌مند شوند.
 
 
تعداد بازدید : 1


شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۷۴۹۸۳، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
چقدر خوب واقعا مخصوصا این پارالمپیکی ها که هزاران مشکل و بیماری هم دارن و واجبه واکسیناسیونشون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین