پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۷۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
در بخشی از فریاد‌های این فرد شنیده می‌شود که: اللهم أعز الدولة الاسلامیة فی العراق و الشام و فی الیمن و فی کل مکان یعنی خداوندا دولت اسلامی (داعش) را در عراق، شام و یمن و در هر نقطه جهان عزیز کن.
شعار سال: حمله به مصطفی الکاظمی در حالی رخ داد که سفر او از همان ابتداد تحت تدابیر شدید و کم سابقه امنیتی آغاز شد بطوریکه به محض ورود به مرز هوایی عربستان توسط جنگنده‌های ارتش این کشور حفاظت از هواپیمای نخست وزیر عراق آغاز شد.

نخست وزیر عراق هنگام ورود به صحن درونی بیت الله الحرام به منظور انجام مناسک حج و طواف از سوی فردی ناشناس با فریاد زدن جملاتی در مضمون تایید و دعای موفقیت برای گروهک تروریستی داعش مورد تهاجم قرار گرفت، فرد مذکور به سوی هیات عراقی دویده و احتمالا سعی داشت به الکاظمی آسیب برساند که با هجوم ماموران امنیتی تلاش او ناکام ماند.

در بخشی از فریاد‌های این فرد شنیده می‌شود که: "اللهم أعز الدولة الاسلامیة فی العراق و الشام و فی الیمن و فی کل مکان" یعنی خداوندا دولت اسلامی (داعش) را در عراق، شام و یمن و در هر نقطه جهان عزیز کن.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پرسش، تاریخ انتشار:۱۳ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۳۵۲۹۰، www.porcesh.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین