پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۲۶۵
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
سازمان جهانی بهداشت تاکید می‌کند که انسان ممکن است از طریق سگ، گربه‌های خانگی، ببرها، شیرها، راسو، سگ راکون به کووید ۱۹ مبتلا شود.
شعار سال: ملیتا وینویچ نماینده سازمان جهانی بهداشت در روسیه بیان داشت که این سازمان تاثیر کرونا بر سایر انواع جانداران را نیز بررسی می‌کند.

وی بیان داشت: " ویروس کووید ۱۹ در کل از طریق انتقال انسان به انسان است، اما شواهد انتقال ویروس از طریق کانال انسان- حیوان هم وجود دارد برای آنکه این ویروس قابل انتقال بین انسان و حیوان است. میزبان بینابینی هنوز مشخص نیست. "

وینویچ تاکید می‌کند: " چند حیوان مانند راسو، سگ ها، گربه‌های خانگی، شیرها، ببر‌ها و سگ راکون‌ها که با افراد آلوده در تماس بودند، آزمایش کووید ۱۹ آن‌ها مثبت بود. روند مطالعه تاثیر ویروس بر سایر انواع جانداران در حال انجام است. "

به گفته‌ی وی مهم این است که برای یافتن حیوانات بالقوه دیگر و جلوگیری از شیوع در آینده، کدام گونه از حیوانات بیشتر در معرض ویروس قرار دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اسپوتنیک، تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۰۲۱۰۴۰۵۷۷۰۰۹۳۵، ir.sputniknews.com
اخبار مرتبط
برچسب ها: کرونا ، سگ ، گربه ، ملیتا وینویچ
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین