پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۸۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
اینکه آموزش و پرورش خواب است را می‌توان به راحتی در هر دادگاهی اثبات کرد. اما نظام اداری ناکارآمد است، وجدان مدیران آموزش و پرورش چی؟ اخذ مبالغ بشکل و شیوه‌های سلیقه‌ای و از آن مهمتر، انتخاب سلیقه‌ای و ناعادلانه دانش آموزان خصوصا در مدارس غیر دولتی صاحب نام. آقای وزیر، مهمترین شاخص در این مدارس، سلیقه کادر مدیریتی مدرسه و پارتی است. مسئولیت بینانسلی خودتان را چگونه دارید پاسخ می‌دهید؟
شعار سال: بیشتر مدارس غیر دولتی با خانواده‌ها قبل از عید تصفیه کردند و شهریه دریافتی اضافی بر نرخ مصوب را هم پس ندادند. حالا همان مدرسه‌ها پیش ثبت نام سال تحصیلی بعد را به شرط پرداخت علی الحساب شروع کردند.

غیردولتی‌ها امسال شهریه هایشان را با وجود تعطیلی مدارس کم نکردند. بیشتر مدارس با خانواده‌ها قبل از عید تصفیه کردند و شهریه دریافتی اضافی بر نرخ مصوب را هم پس ندادند. حالا همان مدرسه‌ها پیش ثبت نام سال تحصیلی بعد را به شرط پرداخت علی الحساب شروع کردند.

این در حالی است که نه امتحان‌های پایان سال گرفته شده و نه تکلیف مجازی و یا حضوری بودن مدارس در سال تحصیلی بعد مشخص شده است. عجیب‌تر اینکه نرخ شهریه سال بعد را هم خودشان مشخص کرده اند.
 
تعداد بازدید : 2


وزیر آموزش و پرورش می‌گوید: نرخ شهریه مصوب سال تحصیلی بعد، هنوز تعیین نشده و پیش ثبت نام و دریافت شهریه علی الحساب تخلف است.

خانواده‌ها در صورت الزام به پرداخت شهریه برای پیش ثبت نام، می‌توانند شکایت کنند و تلفن ۴۳۱۷ هم پاسخگوی سوالات خانواده هاست.

سال گذشته ۱۲ مدیر متخلف مدارس غیر دولتی از سمت خودشان عزل شدند و ۷۰۰ میلیون تومان نیز شهریه اضافی به خانواده‌ها بازگشت، حالا باید دید که آیا تخلفات این مدارس کاهش خواهد یافت و یا اینکه همچنان به تخلفات خودشان ادامه خواهند داد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۲۷فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: iribnews.ir، ۳۰۷۷۳۴۹
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
عجیبه وقتی مدارس تعطیل است چه هزینه ای ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین