پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۸۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶
جواد کریمی قدوسی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «قاطبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۲۲۰ امضا ذیل نامه‌ای به محضر آیت الله رئیسی در این نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی از ایشان برای نامزد شدن در انتخابات ۱۴۰۰ریاست جمهوری دعوت به عمل آوردند.»

شعار سال: کریمی قدوسی در یک توییت از امضای نامه‌ دعوت آیت‌الله رئیسی برای شرکت در انتخابات توسط ۲۲۰ نماینده مجلس خبر داد.

جواد کریمی قدوسی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت :« قاطبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با  ۲۲۰ امضا ذیل نامه ای به محضر آیت الله رئیسی در این نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی از ایشان برای نامزد شدن در انتخابات ۱۴۰۰ریاست جمهوری دعوت به عمل آوردند. »
 

 
در روزهای گذشته جمعی از نمایندگان منتسب به جبهه پایداری برای جمع آوری امضا برای دعوت از آیت الله رئیسی تلاش می کردند. ماجرایی که در داخل مجلس با واکنش هایی منفی به لحاظ زیر سوال رفتن شان و جایگاه مجلس همراه شد. در همین راستا پیامک هایی از طرف حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس به نمایندگان ارسال می شد.
 

در همان مقطع برخی نمایندگان اصولگرای مجلس به این نوع دعوت و امضا جمع کردن برای حضور یک شخص در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعتراض کرده و معتقد بودند ورود مجلس به این صورت در انتخابات آینده باعث انشقاق بین نمایندگان و طیف‌های مختلف اصولگرا می‌شود و فضای سیاسی کشور را دچار آشفتگی می‌کند.
 
جلالی از منتقدان همیشگی دولت و رئیس جمهوری در مجلس و رئیس دفتر مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی نیز بوده است. جلالی پیش از این پیشنهاد ختم روزانه قرآن کریم از سوی نمایندگان در مجلس را مطرح کرده بود که این پیشنهاد حواشی زیادی در فضای سیاسی کشور ایجاد کرد و واکنش‌های متعددی همراه داشت.


 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری ، تاریخ انتشار:  1 اردیبهشت  1400، کدخبر: 596567، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
ریاست جمهوری در ایران معادلات خاصه خودش رو داره اینکه یکی در یک ارگان موفق بوده لزوما در این مسند هم موفق هست یک خیال باطله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین