پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۰۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس در مورد حضور یافتن یا نیافتن رئیس قوه قضائیه و رئیس قوه مقننه گفته که: رفتار سیاسی آقایان قالیباف و رئیسی نشان می‌دهد برنامه انتخاباتی دارند و در انتخابات حضور می‌یابند. باید خدمت این نماینده محترم عرض شود که وقتی سطح تحلیل و اطلاع سیاسیت تا این حد بوده و گویا کمترین اطلاعی از اخبار پشت پرده حضور این دو نفر نداری، در مجلس با چه کیفیتی وظیفه نمایندگی ات را ایفا می‌کنی؟ بسیار دوست داریم، انعکاس دهنده دفاعیاتت باشیم.

  شعار سال:نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس در مورد حضور یافتن یا نیافتن رئیس قوه قضائیه و رئیس قوه مقننه گفت: رفتار سیاسی آقایان قالیباف و رئیسی نشان می‌دهد برنامه انتخاباتی دارند. هیچ‌کدام از این دو تا به حال رسما اعلام حضور نکرده‌اند اما رفتارشان در جامعه و بین سیاسیون به گونه‌ای است که در انتخابات حضور می‌یابند.
 
 نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس در مورد حضور یا عدم حضور رئیس قوه قضائیه و رئیس قوه مقننه گفت: قالیباف و رئیسی دو گزینه مهم اصول گرایان هم هستند؛ دونفری که در صورت حضور یکی از آنها باید در مراحل پایانی به نفع دیگری کنار رود.
 
ذبیح الله اعظمی در مورد پیش بینی‌ خود از مشارکت مردم و آرایش نیروهای سیاسی در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: متأسفانه چهره‌هایی که می‌خواهند به میدان بیایند، دقیقا مشخص نیستند. البته تکلیف کسانی مثل دکتر پزشکیان یا سید حسن خمینی مشخص شده است. حضور پزشکیان قطعی است و حضور سید حسن خمینی منتفی شد.
 
نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس یازدهم در مورد حضور چهره‌هایی مثل محمدجواد ظریف و آیت الله رئیسی گفت: بسیاری از چهره‌هایی که مردم منتظر آنها هستند، به نوعی عدم حضور خود را اعلام کرده‌اند. مثلا محمد جواد ظریف، اسحاق جهانگیری از یک طرف و آیت‌الله رئیسی از طرف دیگر عدم حضور خود در انتخابات را اعلام کرده‌اند اما هنوز انگاره‌ای قطعی در مورد حضور یا عدم حضور این افراد وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه تکلیف بعضی نامزدها با خودشان و مردم مشخص نیست، گفت: این بلاتکلیفی در حدی است که هنوز نمی‌دانیم که اشخاصی مثل علی لاریجانی، محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند یا خیر.
 
این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس تأکید کرد: آنچه مسلم است این است که تب و تاب انتخاباتی از اواسط اردببهشت ماه خیلی بیشتر از این روزها خواهد شد.
 
اعظمی در پایان در مورد پیش بینی‌اش از حضور رئیس قوه قضائیه و رئیس قوه مقننه اظهار کرد: رفتار سیاسی آقایان قالیباف و رئیسی نشان می‌دهد که برنامه انتخاباتی دارند. هیچ کدام از این دو نفر تا به حال رسما اعلام حضور نکردند اما رفتارشان در جامعه و بین سیاسیون به گونه است که در انتخابات حضور خواهند یافت. این در حالی است که قالیباف و رئیسی دو گزینه مهم اصول گرایان هم هستند. دونفری که در صورت حضور یکی از آنها باید در مراحل پایانی به نفع دیگری کنار رود.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری ، تاریخ انتشار:  3 فروردین 1400، کدخبر: 596828، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین