پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۷
بر اساس اعلام وزارت امور اقتصاد و دارایی و به موجب قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، عوارض خروج از کشور موضوع ماده (۴۵) قانون مالیات بر ارزش افزوده برای هر مسافر از تمام مرز‌های کشور به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

شعار سال:عوارض خروج از کشور بر اساس اعلام وزارت اقتصاد و به موجب قانون بودجه ۱۴۰۰ ابلاغ شد.

 بر اساس اعلام وزارت امور اقتصاد و دارایی و به موجب قانون بودجه سال 1400 کل کشور، عوارض خروج از کشور موضوع ماده (45) قانون مالیات بر ارزش افزوده برای هر مسافر از تمام مرزهای کشور به شرح ذیل اعلام می گردد. (مبالغ به ریال).


تذکر 1: عبارت تمام مرزها، شامل مرزهای زمینی، هوایی و دریایی می باشد.
 
تذکر 2: ضروری است حسب مفاد دستورالعمل شماره 44353 مورخ 1397/9/19، شعب از دریافت وجوه یاد شده از طریق فیش نقدی خودداری نموده و مراجعین را برای پرداخت عوارض خروج از کشور به درگاه ها و کانال های پرداخت الکترونیکی راهنمایی نمایند.
 
شایان ذکر است مشمولین موضوع تبصره 45 قانون مالیات بر ارزش افزوده و زائرین اربعین که از تاریخ 1400/6/4 تا تاریخ 1400/7/22 از مرزهای زمینی به مقصد کشور عراق از کشور خارج می شوند و کارگرانی که در طول یک سال گذشته به عنوان کارگر در کشورهای همجوار مشغول به کار بودند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری جهان نیوز  ، تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1400، کدخبر: 760995،www.jahannews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
ایرانی ها اگر دستشون بود و شرایطش رو داشتن یک روز هم ایران نمیموندن با این وضعیتی که بهش گرفتار شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین