پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۶۸۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیشنهاداتی مبنی بر افزایش عوارض خروج از کشور به صورت درصدی از بلیت مطرح شد که هنوز وارد دولت نشده است، اما این ارقام مطرح شده صحت ندارد و هنوز تصمیمی در این باره نگرفتیم.

شعار سال: مسعود میرکاظمی در نشست خبری عنوان کرد: پیشنهاداتی مبنی بر افزایش عوارض خروج از کشور به صورت درصدی از بلیت مطرح شد که هنوز وارد دولت نشده است. اما این ارقام مطرح شده صحت ندارد و هنوز تصمیمی در این باره نگرفتیم.
 
بنا به این گزارش، دولت در لایحه بودجه سال آینده، هزار و پانصد میلیارد تومان درآمد از محل عوارض خروج از کشور پیش‌بینی کرده است. در حالی که این مبلغ در بودجه سال جاری تنها حدود ۱۱۰ میلیارد تومان بوده است.
 
با توجه به انتشار این خبر، شایعاتی منتشر شد که احتمالا عوارض خروج از کشور که برای هر فرد ۴۰۰ هزار تومان بود، به رقم ۵ میلیون و دویست هزار تومان افزایش خواهد یافت.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری گسترش ، تاریخ انتشار: 22 آذر 1400، کدخبر:225160 ، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین