پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۵۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
صید لنگری بعنوان یکی از روش‌های صید چارچوب دار در مناطق خاص و با استفاده از وسائل خاص، توسط شیلات به رسمیت شناخته شده است. اما بر اساس گزارشات دریافتی، صیادان صید لنگری، پا را فراتر از چارچوب‌ها گذاشته و با برخورد نهاد‌های مسئول مواجه شده اند. صیادان نیز پیرو اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها، تجمعات خود جلوی فرمانداری‌ها (نظیر فرمانداری ماهشهر) را شروع کرده اند. توضیحات تکمیلی سازمان شیلات، می‌تواند کمک کار مناسبی برای کاهش و رفع بحران باشد. البته اگر مدیران ارشد این سازمان، خبر را ملاحظه نموده و به آن دسترسی پیدا کنند!
شعار سال: صید غیرمجاز با استفاده از ابزار‌های نوین توسط متخلفان در آب‌های خلیج فارس موجب خالی شدن سبد صیادان هندیجانی و کاهش درآمد آنان شده است. که مسئولان باید برای جلوگیری از صید غیر مجاز در آب‌های خلیج فارس اقدامات جدی تری انجام دهند.

در پی گلایه مندی صیادان هندیجانی از صید غیر مجاز لنگری و ترال در این منطقه مدیر کل شیلات خوزستان گفت: برای جلوگیری از فعالیت صیادان غیرمجاز در آب‌های خلیج فارس از نیرو‌های نظامی و انتظامی کمک می‌گیریم.

فتح الله ابوعلی افزود: سودجویان با صید غیرمجاز با روش‌های غیرقانونی به ویژه در زمان ممنوعیت صید در برخی مناطق دریایی، مشکلات زیادی برای صیادان و مجموعه شیلات خوزستان ایجاده کرده اند.
 
تعداد بازدید : 13
 
 
 
تعداد بازدید : 8

شماری از صیادان برای دومین روز متوالی در اعتراض به ممنوعیت صید لنگری مقابل فرمانداری ماهشهر دست به تجمع زدند.

آنها می‌گویند دولت به جای آنکه صید غیرمجاز ترال را ممنوع کند، حالا صید لنگری را ممنوع اعلام کرده و باعث شده دستکم ۵۰۰ لنج و ۳۰۰۰ نفر بیکار شوند.
 
تعداد بازدید : 10


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۰۸۴۷۷۸، www.iribnews.ir.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از طلا، تاریخ انتشار ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: 589531117، www.tala.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
0
تو همه کشور ها از این پارادوکس ها هست یا فقط ایران داریم از این اتفاقات می بینیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین