پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
سایت رسمی باشگاه استقلال: در روزهای گذشته اخبار کذبی در خصوص اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هبات مدیره باشگاه استقلال در فضای مجازی منتشر شده که اخبار فوق به این وسیله تکذیب می‌شود.

شعار سال:اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال و از افراد نزدیک به مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان لحظاتی پیش به اتهام کلاهبرداری و اخلال در نظم اقتصادی کشور توسط نهاد‌های نطارتی و امنیتی دستگیر شد.

خلیل‌زاده در زمان استانداری مسعود سلطانی‌فر در گیلان، به مالکیت کارخانه ابریشم رسیده بود که همین امر باعث ایجاد شک و شبهاتی شده و در نهایت با پیگیری‌های قوه قضاییه تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.
 
تکذیب دستگیری مدیرعامل باشگاه استقلال
 
سایت رسمی باشگاه استقلال: در روزهای گذشته اخبار کذبی در خصوص اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هبات مدیره باشگاه استقلال در فضای مجازی منتشر شده که اخبار فوق به این وسیله تکذیب می‌شود.
 

دستگیری خلیل زاده تکذیب شد
 
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای، خبر دستگیری اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره این باشگاه را تکذیب کرد.
 
 از روز گذشته شایعات زیادی درخصوص دستگیری اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره استقلال که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا تحت درمان است، در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که این خبر به صورت غیررسمی تکذیب شد.
 
اما عصر امروز خبر دستگیری خلیل زاده یکبار دیگر توسط چندین رسانه و کانال های تلگرامی منتشر شد و این مسئله در حالی بود که ساعتی پیش از منتشر شدن دوباره این خبر، خلیل زاده با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، به صعود استقلال در آسیا و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه واکنش نشان داده بود و حتی فرهاد مجیدی نیز با قرار دادن یک استوری در اینستاگرام، برای خلیل زاده آرزوی سلامتی کرده بود.
 
انتشار وسیع خبر دستگیری رئیس هیئت مدیره آبی پوشان، رسانه رسمی باشگاه را مجبور به ارائه بیانیه و واکنش به این خبر کرد. در متنی که توسط کانال رسمی باشگاه منتشر شده، آمده است: در روزهای گذشته اخبار کذبی در خصوص اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در فضای مجازی منتشر شده که اخبار فوق به این وسیله تکذیب می‌شود.
 
در پایان این بیانیه نیز ذکر شده است: گفتنی است اسماعیل خلیل زاده به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه بوده و ظرف دو سه روز آینده و پس از منفی شدن تست کرونایش به فعالیت‌های خود به صورت حضوری در باشگاه استقلال ادامه می‌دهد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران ، تاریخ انتشار:  12اردیبهشت1400، کدخبر: 782286 ،www.asriran.com
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ورزش سه  ، تاریخ انتشار:12 اردیبهشت 1400، کدخبر: 1753043، www.varzesh3.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین