پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۸۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
احمد علیرضابیگی نماینده مجلس در نشستی در شیراز مدعی شده است که ۵۷ پاسدار ما در سوریه بدلیل خیانت راننده اتوبوس، به دست نیرو‌های معارض افتادند و برای آزاد کردنشان درخواست ۵۷ میلیون دلار پول شد. برخی حاضر نبودند ۵۷ میلیون دلار برای آزادی اسرا بدهند و می‌گفتند اجرشان با اباعبدالله (ع)! احمدی نژاد در تعامل با امیر قطر، اسباب آزادی را فراهم نمود. یکی از کسانی که آزاد شده بود بعد‌ها مانع برگزاری جشن امام حسن (ع) با حضور دکتر احمدی‌نژاد در مساجد تبریز شد!
شعار سال: دکتر احمد علیرضابیگی نماینده مجلس در نشستی در شیراز از ناگفته‌های ماجرای اسارت ۵۷ پاسدار به دست معارضین سوری و رایزنی دکتر احمدی‌نژاد با امیر قطر برای آزادی آنان می‌گوید.

مدعی است که برخی حاضر نبودند ۵۷ میلیون دلار برای آزادی اسرا بدهند و می‌گفتند اجرشان با اباعبدالله (ع)! رایزنی دکتر احمدی‌نژاد با امیر قطر برای آزادی آنان، باعث حل مشکل شد. یکی از کسانی که آزاد شده بود بعد‌ها مانع برگزاری جشن امام حسن (ع) با حضور دکتر احمدی‌نژاد در مساجد تبریز گردید.

تعداد بازدید : 134

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
من كه مطمئنم ايشون در اين انتخابات باز هم رد صلاحيت ميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین