پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۷۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
تغییر مدیریت در پتروشیمی کیان آنهم در سکوت خبری در چهارشنبه هفته گذشته باعث ایجاد حدس و گمان‌هایی نسبت به این تغییرات و البته تاکید بر نگاه غیرکارشناسانه سهامداران عمده این پتروشیمی شده است.
شعار سال: اخبار نفت، گاز، پتروشیمی، پالایش و پخش، بنزین، گازوئیل، میادین نفتی /تغییر مدیریت در پتروشیمی کیان آنهم در سکوت خبری در چهارشنبه هفته گذشته باعث ایجاد حدس و گمان‌هایی نسبت به این تغییرات و البته تاکید بر نگاه غیرکارشناسانه سهامداران عمده این پتروشیمی شده است. حدس و گمان‌هایی که بیشتر احتمال اختلاف یکی از سهامداران عمده این شرکت با مدیرعامل وقت آن را تشدید بخشیده است. تا جاییکه پیش از این نیز شایعاتی در خصوص اختلاف این سهامدار عمده با مدیرعامل وقت این شرکت در سمت‌های دیگری، چون مدیریت هلدینگ انرژی سپهر و مدیریت پتروشیمی مارون مطرح بوده است.
در این بین کارشناسان از پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی این پروژه و رسیدن آن به مرحله خرید تجهیزات می‌گویند؛ اگرچه دراین بین سایه تغییرات گسترده ناشی از تغییر مدیریتی در غدیر نیز براین پتروشیمی نیز سایه انداخته است. چرا که از زمان روی کارآمدن مدیریت جدید در غدیر، بسیاری از تغییرات مدیریتی درزیرمجموعه‌های این شرکت با انتقاد‌های زیادی همراه بوده است.

حال اگرچه به نظر می‌رسد روند تغییرات مدیریتی در زیرمجموعه غدیر همچنان ادامه خواهد یافت و هنوز معلوم نیست کدام متخصص دیگری قراراست قربانی بعدی این تغییرات باشد؟

بنابراین گزارش، طرح پتروشیمی کیان بزرگ‌ترین طرح منطقه عسلویه است که حدود هفت سال پیش در فاز ۲ منطقه عسلویه و در سه قواره زمین به وسعت ۹۰ هکتار آغاز شد. ۶۰ درصد سهام این شرکت متعلق به گسترش نفت و گاز پارسیان و ۴۰درصد آن متعلق به پتروفرهنگ از زیرمجموعه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نفتی ها، تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۰۵۷۱، www.naftiha.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
مگه بقیه پشت پرده ها فاش شد که حالا این فاش بشه اونم کجا سازمان پتروشیمی و نفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
چرا باید در ایران این همه مشکل در زمینه شرکت های پتروشیمی داشته باشیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین