پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۴۳۸
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
تاجزاده گفت: من نامزد ریاست جمهوری شدم، اما دعوای قدرت با هیچ‌کس ندارم. برای به آشوب کشیدن و به خیابان کشاندن کاندیدا نشده‌ام.

شعار سال: مصطفی تاج‌زاده، فعال سیاسی اصلاح طلب پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: متعهد می‌شوم به حق حاکمیت ملت خیانت نکنم. 

وی ادامه داد: می‌دانم که گروهی مطالبات من را رویاپردازانه می‌پندارند، اما برای رسیدن به این مطالبات برنامه‌های مشخص و مدون دارم، و هم‌چنین رویاهای بسیار. 

168815557

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: من نامزد شدم که رویای عدالت و آزادی را زنده نگه دارم. هیچ قدرتی بالاتر از قدرت بی‌قدرتان نیست.

وی افزود: من نامزد ریاست جمهوری شدم اما دعوای قدرت با هیچ‌کس ندارم. برای به آشوب کشیدن و به خیابان کشاندن کاندیدا نشده‌ام. ما مسیر گفت و گو و آشتی را رها نخواهیم کرد، حتی اگر طرف مقابل اصرار به جنگ داشته باشد.

تاجزاده گفت: با بستن دهان منتقدان مخالف هستم. معتقد به حجاب هستم ولی با حجاب اجباری مخالف هستم. من با آمریکاستیزی مخالف هستم.

در این میان واکنش تاج‌زاده به پرسش چالشی یک خبرنگار نیز جالب بود!

تعداد بازدید : 3

تاج‌زاده در واکنش به خبرنگاری که درباره ارائه مدارک سوءپیشینه سوال پرسیده بود، سکوت کرد!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اقتصادنیوز، تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۱۲۱۵۹، www.eghtesadnews.com.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین